Mies ei pidä yhteyttä ikinä seksin jälkeen?
Mistä voi johtua? Silti jatkossa aina sitä seksiä haluaa lisää, mutta sen jälkeen jos vaikka laitan viestejä niin ei tuu vastauksia..:/ Joskus soittaa kun oon laittanut jonkun viestin mutta ei vastaa siihen viestiin. Tykkää muutenkin enemmän soittaa, ja mä tykkäisin laittaa viestejä.
Kommentit (28)
lol olen ihan samas tilanteessa jo hmm.. viidettä vuotta. :D Tottakai tiedän et se ei välitä, mut en silti osaa lopettaakaan tätä kun ite välitän siitä.. nyt kyl ollu parin kuukauden tauko, oon kiletäytyny kun se on vinkunu käymään, jos tää vaikka nyt loppuis jo...
Kuulostaa aika selvältä. Kun hän on saanut, et kiinnosta. Kun häntä alkaa taas panettaa, kiinnostat. Voit tästä tehdä omat johtopäätöksesi, haluatko pysyä tuollaisessa suhteessa vai et.
Harrastatteko seksiä nettipuhelun välityksellä? Masturboitte yhdessä kamera suunnattuna sopivasti ...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:19"]Se haluaa pelkkää pillua
[/quote]
Käykö tuosta ap:n viestistä millään tavalla esille että häntä sitten kiinnostaisi miehessä muu kuin seksi? Ap:han tuossa koko ajan vonkaa ja mies antaa kun jaksaa.
mulla päinvastainen ongelma: miehet haluaa seksin jälkeen suurin piirtein naimisiin, mä en. Olen aikoinani eronnut ja tein päätöksen että lasten ei tarvi mitään uusperhekuvioita enää sietää. Jos jonkun miehen kans jotain säätöä joskus on niin heti tahtovat yhteiselämää ja lupailevat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:54"]
Kuulostaa aika selvältä. Kun hän on saanut, et kiinnosta. Kun häntä alkaa taas panettaa, kiinnostat. Voit tästä tehdä omat johtopäätöksesi, haluatko pysyä tuollaisessa suhteessa vai et.
[/quote]Näin on. Et tule saamaan hänestä aviomiestä itsellesi tai lastesi isää, joten lopeta koko suhde nyt. Hukkaat vain aikaasi. Laita miehelle viesti jo heti, että lopetat suhteen ja hyvää jatkoa. Olet suhteen lopettamiseen varmasti tyytyväinen aika pian ja nyt sinulla on taas vapaus katsoa muita.
Vittu mikä kynnysmatto sä olet. Onko se mies edes hyvä pano?
Älä välitä ap noista ilkeistä vastauksista. Vaihda toiseen, tai siis älä enää anna sille. Sun kannattaa nyt sisäistää, että mies on p**seestä eikä välitä sinusta oikeasti.