Vihonviimeinen täyte pizzaasi?
Minulla se mukakinkku, maku sama kuin lauantaimakkarassa.
Kommentit (673)
Vatsani ei oikein kestä sipulia, joten se. Makua vastaan ei niin olisi.
Täytteistä, joita pystyn syömään, välttelen oliiveja. Rakastan hyviä oliiveja, mutta pizzerioiden oliivit ovat sitä halvinta bulkkilaatua. Jos ihmisen kokemus oliiveista perustuu niihin, en yhtään ihmettele, jos hän uskoo inhoavansa oliiveja.
Herkkusienet ja kinkkusuikaleet eivät ällötä, mutta eipä niissä mitään makuakaan ole, paitsi kevyt suolaveden maku. Ihan turhia.
Anjovis. Yök. Vierastin aiemmin myös ananasta, kunnes kerran pakon edessä maistoin kinkku-ananaspizzaa. Uskomattoman hyvää. Kunhan kinkku vain on laadukasta palvikinkkua, niin kinkun savuinen suolaisuus ja ananaksen makea maku yhdessä sulan juuston kanssa sopivat täydellisesti yhteen. Kinkku-ananas-sinihomejuusto on vielä parempaa. Totesin siis olleeni vain ennakkoluuloinen. Mutta anjovispizzaakin olen maistanut ja se ei vain toimi. Moneen muuhun anjovis sopii hyvin. Esim. vorschmack.
Raxissa oli popcorn-vaahtokarkkipizzaa, jätin väliin.
Salaatti? Kotipizzan tilauksen vastaanottaja kuuli salamin salaattina. Kiva yllätys kotona kun avasin pizzalaatikon. Pizzan päällä ällöä lämmintä salaattia.
Kaikki sipulit, jauheliha, oliivi, salama🤮
katkaravut, vetinen kinkku, vetinen kebabliha,
Pizza täytyy olla kuumassa uunissa paistettu. Palaneita kohtia ja rapea Roomalaistyyppinen pohja.
Napolilais-tyyppiset muistuttavat roiskeläppäpitsoja.
Vierailija kirjoitti:
Salaatti? Kotipizzan tilauksen vastaanottaja kuuli salamin salaattina. Kiva yllätys kotona kun avasin pizzalaatikon. Pizzan päällä ällöä lämmintä salaattia.
kotzone on ainakin hyvää. jäin miettiin kuka 2022 tilaa pizzaa puhelimella, varmaan vielä lankasellasella..
Raaka sipuli ja purkkiherkkusienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kotzone on ainakin hyvää. jäin miettiin kuka 2022 tilaa pizzaa puhelimella, varmaan vielä lankasellasella..
Heh.. Voi teitä nuoria!
Tässä tapauksessa kommentoija oli varmastikin soittanut Kotipizzaan, tilannut haluamansa pizzan ja vielä ihan itse ajanut hakemaan sen! Miettikää!
Anjovis, kapris, kananmuna.