Vihonviimeinen täyte pizzaasi?
Minulla se mukakinkku, maku sama kuin lauantaimakkarassa.
Kommentit (673)
Anjovis maksasiivujen kanssa ja etikka paprikat
Sienet, anjovis, katkaravut, muna, rucola, broileri, ananas, homejuusto, banaani, kurkku, simpukat.
Parhaassa pizzassa pohja on tärkein,siihen tomaattisoosia ja juustoa ja se melkein sit riittää.
Jos ensin suljetaan pois lihat, kalat ja äyriäiset ym, koska olen vege, en keksi mitään ehdotonta ei-eitä. Ananas ja joskus kuulemani persikka ei oikein houkuttele, mutta ehkä niistäkin taitava tekijä saisi tehtyä hyvää ja leikattua makeuden sopivilla makupareilla ja mausteilla. Maissia tai ainakaan niitä inhottavia minimaisseja ei kai missään laiteta pizzaan, eihän? Jos laitettaisiin, voisi se olla vastaus.
Jalapenot, liian tulisia, vaikka chileistä tykkään sopivissa määrin.
Kaikki hedelmät. Peruna, hiilaria hiilaria päälle.
Vuohenjuusto, simpukat ja yllättäen kana.
Pidän kanasta kyllä muuten, mutta pizzaan se ei mielestäni sovi. Kanapizza ei houkuttele yhtään, vaikkei se varmaan pahaa ole.
En myöskään tykkää, että maaeläimen lihaa ja kalaa laitetaan samaan ruokaan. En ikinä valitsisi pizzaan vaikka jauhelihaa + tonnikalaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ananas, sienet ja simpukat eivät kuulu minun pizzan täytteisiin.
Tonnikala, salami, pepperoni, liika juusto.
Ananas, kapris, kananmuna, etikkajalapenot, rucola.
Mulla ainakin juusto. Toisilla se on ensimmäisenä
Pizzan ei kuulu juustonraaste, tomaattihillo eikä kinku tai ananans.
Herkkusieni ja ananas.
Pizzan pitää olla suolainen ja vähän tulisuutta.
Makeat erikseen ja herkkusienessä ei ole mitään maksua vetistä mössöä.
Kaikenlainen punainen liha, koska en syö sitä muutenkaan.
Sinihomejuusto - pilaa maullaan aivan koko pizzan. Monet täytteet voi ottaa omasta palastaan pois ja pizza on täysin syömäkelpoista silti. Mutta homejuusto tuhoaa myös sen tavallisen juuston, tomaattikastikkeen, ihan kaiken... 🤢