Vihonviimeinen täyte pizzaasi?
Minulla se mukakinkku, maku sama kuin lauantaimakkarassa.
Kommentit (673)
Oliivit. Pienenä olin häissä ja nälkä oli jo suht kova, kun ruokatarjoilu oli viivästynyt. Menin sitten kärkkymään serkkuni kanssa pientä naposteltavaa ruokailualueelta ja luulin oliiveja tummiksi viinirypäleiksi. Kahmaisin niitä ison kourallisen ja kaikki kerralla suuhun. Yleensä syön kaikkea, mutta nämä ovat aivan karmeaa paskaa. Ei enää ikinä, ei pizzassa tai mitenkään muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vihoNviimeinen, vaan vihoviimeinen.
Juuri näin! Hienoa, että joku muukin lisäkseni harrastaa hienon suomen kielen oikohoitoa tällä palstalla. Täällä niitä osaamattomia piisaa.
Terv. se oliivien inhoaja.
Parsa. Tykkään parsasta, mutta ei sovi pizzaan.
Ananas, persikka, kaikki makea.
Homejuusto. Miksi joku haluaisi syödä oksennuksen hajuista ja makuista pizzaa?
Virtahepo pizzaa nam riittää kahdelle
Löysä jauhelihakastike muka bolognesepitsana.
Kaikki liha ja lihatuotteet. Sienet. Tonnikala.
Mozzarella joka lisätään pizzaan paistamisen jälkeen. Hirveää kylmää mössöä. Yksi pahimmista pizzoista ikinä oli Klaukkalan S marketin pizzapisteen Margareta ns.napolilainen pizza. Vetistä tomaattikastiketta ja päällä muutama lötkö kylmä mozzarella viipale ja 3 basilikan lehteä.
Hintaa yli 10. Ei ikinä enää. Mitä järkeä paistaa pelkkiä pizzapohjia ja läksyttää täytteet kylmänä päälle. Olen muuten käynyt Napolissa ja siellä pizzat paistettiin täytteineen.
Ananas ja oliivit! Tapailin miestä joka krapulaamuna valmisti meille pitsat tuunaamalla Saarioisen jauhelihapitsat oliiveilla ja ananaksella, en ehtinyt sanoa ettei minulle kiitos. Mies vielä koetti että" kyllä sä tykkäät varmasti jos vaan maistat" ja loukkaantui, kun syljin moskan suustani roskikseen.
Ei se ole vihoNviimeinen, vaan vihoviimeinen.