Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille vauva tulossa ja miehellä EHKÄ lapsi exänsä kanssa

Vierailija
26.07.2014 |

Lyhyesti selitettynä, jo ennenkuin aloimme mieheni kanssa aikoinaan yhdessä olemaan ja meillä oli vain rennon seksisuhteen tapainen säätö, hän kerran kännissä avautui minulle että epäilee/on melko varma että hänellä on lapsi exänsä kanssa.

Mieheni exällä siis tällä hetkellä jo kaksi lasta, ollut lasten isän kanssa jo vuosia, MUTTA nainenpa petti miestään sen minkä kerkesi minun mieheni kanssa (mieheni oli siis silloin vielä sinkku, enkä minä ollut kuvoissa) ja mieheni on aika varma, että naisen esikoinen ei ole hänen exänsä miehen vaan minun mieheni. Lapsi on kuulemma ihan mieheni näköinen ja ajankohtakin täsmäisi (ilmeisesti sitten niin että ovat touhuilleet paljonkin lapsen siitosaikoihin, yök..)

Olen onnellinen siitä, että mieheni on ollut asiasta minulle rehellinen, mutta asia on alkanut vaivaamaan minua nyt kun meille on tulossa vauva - meidän lapsellamme saattaa olla siis sisaruspuoli.
Osa minusta -jolle asia ei oikeastaan taida edes kuulua-, haluaisi selvittää sitten vaikka isyystestillä, että onko miehen exän esikoinen mieheni vai ei, mutta miten tuon asian ottaisi järkevästi esille? Ei mitenkään?

Annanko vaan olla, yritän unohtaa koko jutun ja jatketaan elämää normaalisti, vai ottaisiko asiasta selvyyden? Mitä arvon av:set tekisitte tilanteessani?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap. Vielä sellainen juttu, että jos tuon naisen mies saisi tämän kuvion selville tai jos heille tulisi ero, tuo nainen saattaisi alkaa vaatia elatusmaksuja (=puhdasta verotonta tuloa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme