oletko lihonut vai laihtunut nyt helteillä?
Itse olen lihonut ihan järjettömästi. Syynä varmqan aterioiden korvaaminen jätskillä :/
Kommentit (24)
Laihtunut, ruokavaliolla ja oon käynyt helteestä huolimatta lenkillä ja salilla
Laihtunut, ruokavaliolla ja oon käynyt helteestä huolimatta lenkillä ja salilla
Lihonut kolme kiloa! Vaikka olen merkannut jokaisen suupalan ja juomakulauksen (keittiövaa'an kautta) ylös, pitänyt kalorivajetta ja liikkunut 4-5 kertaa viikossa. Toivottavasti jotain turvotusta, tai muuten kumoan fysiikan lakeja...
Mä oon ihan täynnä nestettä! Menkkaturvotusta ja sitten tää helle kerää nestettä kroppaan. Mun nilkat on ihan paksut ja mun sormet mahasta puhumattakaan. Kävin tänään vaa'alla ja se väitti, että mä olen lihonnut viikossa viisi kiloa! Mä näytän oikeasti joltain viinan pöhöttämältä rapajuopolta kun naamakin punoittaa ja hiusraja on hikimärkä. Ai että mä niin vihaan tätä hellettä!
Laihtunut. Olen laihiksella ja juon yli 3L vettä päivässä, eipä turvota yhtään.
Sanoisin, että lihonut, koska en ole koko kesänä tehnyt muuta kuin maannut sohvalla. Todellisuudessa paino ei ole luultavasti liikkunut mihinkään suuntaan. Ei se ikinä liiku vaikka kuin yrittäisi...
Mä oon laihtunut muutaman kilon, kun ei ole oikein normaali ruokahalu. Ei kyllä haittaa yhtään, kun tarttis pudottaa 15-20 kiloa. :-)
Ehkä lihonut, sillä olen vetänyt jäätelöä eikä tee mieli liikkua, kun on muutenkin niin läkähdyttävää.
Laihtunut. Näin kuumalla elimistö kuluttaa enemmän, joten väkistenhän siinä laihtuu. Siis jos syö samaan tahtiin kuin kylmällä säällä.
Varmaan lihonut, sillä helteestä johtuen ruokahalu ei tunnu normaalisti, vaikka sitten napostelemaan erehtyessäni kirsikoita, nektariineja, maissilastuja ja voileipiä menisi monen aterian edestä. Koetan juoda paljon, mutta nestettä kerääntyy silti, sekin tekee olon pöhöttyneeksi.
(Ja kävin muuten tänään aamulla lenkillä, oli aikamoista tällä kelilä. Hyvä tietysti, jos on rutiinit ilmastoiduissa sisätiloissa liikunnan harrastamiseen, mutta itse harrastan liikuntaa vain ulkona. On aika hikistä hommaa ollut tällä viikolla.)
Paino on pudonnut vaikka en ole tehnyt yhtään mitään. Ehkä jotain nesteen poistumista, eli ei todellista laihtumista?
Yleensä olen lihonut kuukaudesta toiseen mutta nyt kun sain vihdoin kilpirauhaslääkityksen, paino on pysynyt samassa pari kuukautta. Helle kuitenkin turvottaa todella paljon, sormukset eivät mene sormiin.
Aikalailla samoissa mennään kuin ennen hellettäkin.