Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko lihonut vai laihtunut nyt helteillä?

Vierailija
25.07.2014 |

Itse olen lihonut ihan järjettömästi. Syynä varmqan aterioiden korvaaminen jätskillä :/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla samoissa mennään kuin ennen hellettäkin.

Vierailija
2/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut, ruokavaliolla ja oon käynyt helteestä huolimatta lenkillä ja salilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut, ruokavaliolla ja oon käynyt helteestä huolimatta lenkillä ja salilla

Vierailija
4/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut kolme kiloa! Vaikka olen merkannut jokaisen suupalan ja juomakulauksen (keittiövaa'an kautta) ylös, pitänyt kalorivajetta ja liikkunut 4-5 kertaa viikossa. Toivottavasti jotain turvotusta, tai muuten kumoan fysiikan lakeja...

Vierailija
5/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan täynnä nestettä! Menkkaturvotusta ja sitten tää helle kerää nestettä kroppaan. Mun nilkat on ihan paksut ja mun sormet mahasta puhumattakaan. Kävin tänään vaa'alla ja se väitti, että mä olen lihonnut viikossa viisi kiloa! Mä näytän oikeasti joltain viinan pöhöttämältä rapajuopolta kun naamakin punoittaa ja hiusraja on hikimärkä. Ai että mä niin vihaan tätä hellettä!

Vierailija
6/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut todella paljon. 

Vierailija
7/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut. Olen laihiksella ja juon yli 3L vettä päivässä, eipä turvota yhtään.

Vierailija
8/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että lihonut, koska en ole koko kesänä tehnyt muuta kuin maannut sohvalla. Todellisuudessa paino ei ole luultavasti liikkunut mihinkään suuntaan. Ei se ikinä liiku vaikka kuin yrittäisi...

Vierailija
9/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihtunut muutaman kilon, kun ei ole oikein normaali ruokahalu. Ei kyllä haittaa yhtään, kun tarttis pudottaa 15-20 kiloa. :-)

Vierailija
10/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lihonut, sillä olen vetänyt jäätelöä eikä tee mieli liikkua, kun on muutenkin niin läkähdyttävää.

Vierailija
11/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan.

Vierailija
12/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut. Näin kuumalla elimistö kuluttaa enemmän, joten väkistenhän siinä laihtuu. Siis jos syö samaan tahtiin kuin kylmällä säällä.

Vierailija
13/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lihonut, sillä helteestä johtuen ruokahalu ei tunnu normaalisti, vaikka sitten napostelemaan erehtyessäni kirsikoita, nektariineja, maissilastuja ja voileipiä menisi monen aterian edestä. Koetan juoda paljon, mutta nestettä kerääntyy silti, sekin tekee olon pöhöttyneeksi.

(Ja kävin muuten tänään aamulla lenkillä, oli aikamoista tällä kelilä. Hyvä tietysti, jos on rutiinit ilmastoiduissa sisätiloissa liikunnan harrastamiseen, mutta itse harrastan liikuntaa vain ulkona. On aika hikistä hommaa ollut tällä viikolla.)

Vierailija
14/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonnut - tosin olen raskaana :)

Vierailija
15/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on pudonnut vaikka en ole tehnyt yhtään mitään. Ehkä jotain nesteen poistumista, eli ei todellista laihtumista? 

Vierailija
16/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen lihonut kuukaudesta toiseen mutta nyt kun sain vihdoin kilpirauhaslääkityksen, paino on pysynyt samassa pari kuukautta. Helle kuitenkin turvottaa todella paljon, sormukset eivät mene sormiin.

Vierailija
17/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turvota mua. Liikun paljon fillarilla ja syön terveellisesti. 

Vierailija
18/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut :D

Vierailija
19/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut. Ei yhtään tee mieli syödä näin kuumalla ilmalla.

Vierailija
20/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kiloa laihtunu