APUA! Tyttäreni haluaa katsoa Animea!!!
Mitä tehdä? Olen jo kieltänyt, mutta pelkään että hän kuitenkin katsoo sitä minulta salaa! Tyttäri on nätti, mutta hieman ujo joten en koskaan ajatellut hänen alkavan katsoa tuollaista saastaa!!! APUA!
Kommentit (219)
Anime piireissä on paljon pedoja. Vähän niin kuin noissa brony/pony piireissä. Ei niitä äijiä oikeasti kiinnosta noin lapselliset jutut vaan varhais teini pillut joita toivovat pääsevänsä jyystämään kun ovat saman kiinnostuksen kohteen äärellä!
Eikun en minä tiedä oletko mies mutta silti bajaa ihminen.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:49"]
Olet yksi hirveimmistä äideistä ikinä. Häpeäisin jos olisit äitini.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:39"]Turpa kiinni jo vitun AP rölli :-D
[/quote]
Mitä jos itse olisit hiljaa? Kysyin apua tääällä vai onko jo sekin kielletty???
[/quote]
Anna minun vielä kerran nauraa jos et ole tällainen lankatrolli.
Jos et, niin olet kyllä idiootti. Googleta esim. Tracon tai animecon,
Jotka ovat anime / manga tapahtumia, joihin kerääntyy useat
tuon aiheen fanit. Suurin osa on nuoria 14-17 vuotiaita, sekä vanhempia.
Eli voit huoletta antaa lapsesi katsoa animea. Ei ruveta kiusaamaan.
[/quote]
Katselin kuvia kys tapahtumista. Siis aivan sairasta ja pervoa!!!! Luulitko, että tällä saat mieleni muuttumaan????
[/quote]
Itse en tuolla mitään pervoa nää kun googletin, jäikö silmälasit pesemättä rouva hyvä?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:50"]Anime piireissä on paljon pedoja. Vähän niin kuin noissa brony/pony piireissä. Ei niitä äijiä oikeasti kiinnosta noin lapselliset jutut vaan varhais teini pillut joita toivovat pääsevänsä jyystämään kun ovat saman kiinnostuksen kohteen äärellä!
[/quote]
Tämäkin huolestuttaa!!! Miten saisin tyttären käytöksen normaaliksi??? :(
Saisiko tuuletuksen tänne kiitos, jonkun vähän vajaamman aivot kärähti tämän helteen äärellä!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:39"]Turpa kiinni jo vitun AP rölli :-D
[/quote]
[/quote]
Hieno kysymys.. http://3.bp.blogspot.com/-DyZDz01lU54/UeHmzHpKv-I/AAAAAAAAHYU/Gs-KWt-2930/s1600/1069236_10151691404298476_2092744878_n.jpg
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:46"]0,5/5
[/quote]
1/5 ei maistu salami
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:50"]Anime piireissä on paljon pedoja. Vähän niin kuin noissa brony/pony piireissä. Ei niitä äijiä oikeasti kiinnosta noin lapselliset jutut vaan varhais teini pillut joita toivovat pääsevänsä jyystämään kun ovat saman kiinnostuksen kohteen äärellä!
[/quote]
[/quote]
Ei vittu nyt taitaa olla teiniäiti kyseessä. Otti tuonkin tosissaan. // Lainatun viestin lähettäjä voisi vähän rajottaa noitten trollejen kanssa kun näkee tälläsen vajakin.
Syö pääsi ap, niinku vedä alahuuli pään yli ja nielaise. Salamille maistuu
Ilmeisesti täällä on kaikki jotain katkeria Animen kyttääjä kiusattuja, jotka haluavat kostaa oman kohtalonsa muille ihmisille!!!! Täältä en selvästikään apua saa, joten poistun. Haistakaa nörtit paska!!!!!
Ap taisi mennä häpeämään että näin hävisi tämän trolliyrityksensä
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:53"]
[/quote]
[/quote]
Ei vittu nyt taitaa olla teiniäiti kyseessä. Otti tuonkin tosissaan. // Lainatun viestin lähettäjä voisi vähän rajottaa noitten trollejen kanssa kun näkee tälläsen vajakin.
[/quote]
Eli heti joku pedo setä hermostui heti kun "bisnekset" paljastettiin!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:44"]
Oot kyllä ihan vajaa :DDD ei kukaan voi olla noin vajaa.
et kai anna sen katsoa muumeja, nekin animoidaan JAPANISSA ja ovat ANIMEA
[/quote]
Tiedoksi vain mutta Muumit on SUOMESTA. Vai onko Tove Jansson muka Japanilainen nimi??? :D
[/quote]
Muumit on animea. Piirretty on tehty japanissa ja muumit on aika kova juttu siellä.
Sitä paitsi anime tarkoittaa piirrettyä. Eli kaikki piirretyt on animea.
Annatko lastesi muuten katsoa pokemonia tai vastaavia? Nekin on animea.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:23"]Mun kaunis tyttäreni kattoo animea päivät pitkät ja sillä on paljon kavereita, eikä sitä kiusata lainkaan :)
[/quote]
Olet aika välinpitämätön koska varmana kiusataan!!! Ja varmasti ei saa poikaystävääkään!!
[/quote]
no se on vasta 14. En toivo, että alkaakaan vielä seurustella. Ja aikoo hankkia Japanilaisen poikaystävän! Se hurahti animeen niin täysillä. Ja välinpitämätön en todellakaan ole. Ollaan yhdessäkin katsottu animea. Katso tyttösi kanssa yhdessä?
Säälittää sun tyttäres ku sil on tollanen paska äiti... Aseta ittes tyttäres tilalle ja meitti miltä SUSTA tuntus jos sä et sais tehä jotain mistä tykkäät. Kokeileppa vaikka itse kattoo animea ja tuu sitte aukoo päätäs -.-
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:42"]
[/quote]
[/quote]
Anna minun vielä kerran nauraa jos et ole tällainen lankatrolli.
Jos et, niin olet kyllä idiootti. Googleta esim. Tracon tai animecon,
Jotka ovat anime / manga tapahtumia, joihin kerääntyy useat
tuon aiheen fanit. Suurin osa on nuoria 14-17 vuotiaita, sekä vanhempia.
Eli voit huoletta antaa lapsesi katsoa animea. Ei ruveta kiusaamaan.
[/quote]
Katselin kuvia kys tapahtumista. Siis aivan sairasta ja pervoa!!!! Luulitko, että tällä saat mieleni muuttumaan????