Uudella miesystävällä on "tuhma" saunan lämpömittari
Siis ookoo. Tapasin hiljattain mukavan miehen, jonka kanssa synkkaa jutut kaikinpuolin. Vähän sellainen hiljaisempi kaveri, mutta lukenut ja hyväpalkkaisessa työssä. Hän kutsui minut sitten ensimmäistä kertaa kotiinsa illalliselle ja saunomaan, ja ainakin itse olin valmis menemään pidemmällekin. Saunassa sitten huomasin, että hänellä oli sellainen junttimainen saunamittari, missä viisari on ikäänkuin miehen kikkeli joka nousee pystyyn sitä mukaa kuin lämpö nousee ja alaston nainen katsoo sitä ihastuneena. Olette ehkä nähneet näitä huoltoasemilla joskus 80-luvulla?
En voi mitään, mutta kyllä meni fiilikset jotenkin loppuillaksi Vaivaantuneissa tunnelmissa katsottiin elokuva Netflixistä, kunnes soitin taksin ja lähdin yöksi omaan kotiin.
Ylireagoinko? Jotenkin tyhmä ja vähäpätöinen asia, mutta kertoohan tuo jotain miehen huumorintajun tasosta ja vähän tuli sellainen tunne ettei mies ehkä ole niin fiksu kuin antaa ymmärtää.
Kommentit (47)
Niin kuin olisit muuten antanut, jos ei olisi sitä lämpömittaria ollut.
Ja sitten päätit ilmiantaa hänet Vauvikselle.
Kyllä muakin häiritsisi. Ovat todella mauttomia. Ota asia puheeksi.
Tuskin edes oli itse ostanut mittaria.
Vierailija kirjoitti:
Mies väisti luodin.
Tämä!
Teit aivan oikein. Mies ei viitsinyt edes sen vertaa nähdä vaivaa vuoksesi, että olisi ottanut pervolämpömittarin täksi illaksi pois. Tuskinpa jatkossakaan tekisi mitään sinua miellyttääkseen tai välittäisi mielipiteistäsi.
Luultavasti saanut lahjaksi joltain setämiessukulaiselta. Olisit kysynyt, etkä typerehtinyt.
nyt en saanut homo-seksiä :(
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Teit aivan oikein. Mies ei viitsinyt edes sen vertaa nähdä vaivaa vuoksesi, että olisi ottanut pervolämpömittarin täksi illaksi pois. Tuskinpa jatkossakaan tekisi mitään sinua miellyttääkseen tai välittäisi mielipiteistäsi.
Et oo tosissaan 🤦
No onhan toi mautonta. Olisin katsonut uusin silmin ihmistä itsekin. Voisihan sitä kysyä että mikä sen mittarin tarina on, jos muuten oli hyvä tyyppi.
Siis miten se sen oma viisari siellä saunasa toimi .
Vierailija kirjoitti:
Mies soitti vakipanonsa kylään sen jälkeen.
Win-win.
Kysyitkö siltä mieheltä miksi hänellä on tuollainen mittari saunansa seinällä? Ja että se on sinusta typerä ja mauton?
SuSun on pakko trollaa, kukaan ei voi olla noin tyhmä ku sä!! Se on saunamittari!!! Heitä se roskiin jos noin paljon sua painaa, mut toivon miehen puolesta ett hän huomaa sun luonteen. Tulis vaikka mulle ja ottais mittarin messiin niin voitais verrata värähtääkö hänellä ja mittarilla samalla tavalla.
Tästä sää kyllä hyvän junttivitsin, kiitos
Mies soitti vakipanonsa kylään sen jälkeen.