Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Tyttäreni haluaa katsoa Animea!!!

Vierailija
25.07.2014 |

Mitä tehdä? Olen jo kieltänyt, mutta pelkään että hän kuitenkin katsoo sitä minulta salaa! Tyttäri on nätti, mutta hieman ujo joten en koskaan ajatellut hänen alkavan katsoa tuollaista saastaa!!! APUA!

Kommentit (219)

Vierailija
41/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä sinulla oikein on animea vastaan? Animea on kaikenikäisille eikä pelkästään k18 animea !

Vierailija
42/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat animen isolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:12"]Miksi kirjoitat animen isolla?

[/quote]

Saan kuule kirjoittaa sen ihan miten haluan!!

Vierailija
44/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaunis tyttäreni kattoo animea päivät pitkät ja sillä on paljon kavereita, eikä sitä kiusata lainkaan :)

Vierailija
45/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:23"]Mun kaunis tyttäreni kattoo animea päivät pitkät ja sillä on paljon kavereita, eikä sitä kiusata lainkaan :)

[/quote]

Olet aika välinpitämätön koska varmana kiusataan!!! Ja varmasti ei saa poikaystävääkään!!

Vierailija
46/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vpi

Vierailija
47/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammane ne o ruattist

Vierailija
48/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sekä rumia että kauniita animen katsojia, suosittuja ja ystävättömiä, tyttöjä ja poikia.

Ap kiusaa omaa tytärtään tämmösellä... Mieti nyt miltä tuntuu kun mutsi sanoo että ei saa katsoa animea, se on säälittävää nörttihommaa. Toivottavasti tytöllä on tarpeeksi kanttia sanoa että haista vittu äiti.

Vierailija
49/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:28"]Tiedän sekä rumia että kauniita animen katsojia, suosittuja ja ystävättömiä, tyttöjä ja poikia.

Ap kiusaa omaa tytärtään tämmösellä... Mieti nyt miltä tuntuu kun mutsi sanoo että ei saa katsoa animea, se on säälittävää nörttihommaa. Toivottavasti tytöllä on tarpeeksi kanttia sanoa että haista vittu äiti.

[/quote]

Niin kauan ku kotona asuu ni minä määrään!!! Ja tiedän muutenkin äitinä ja aikuisena paremmin ku teini tyttäreni tai tänne vastailevat keskenkasvuiset velat!!!!

Vierailija
50/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika.. Herää nykypäivään ap! Eiköhän lapsesi osaa jo itse päättää mitä katsoo tai että mitä pukee aamulla päälle.. No ei vaan kun kyllä nyt lapsesi saa itse päättää mitä katsoo et sä sitä voi estääkkään. Se on noloa lapselle ja siitä sitä kiusataan jos äiti ei anna katsoa animea.. Mieti nyt että kiellät lapsesi katsomasta nuorten sarjoja... Ap saisi nyt hävetä kohteluaan lastaan kohtaan.....

Vierailija
51/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika.. Herää nykypäivään ap! Eiköhän lapsesi osaa jo itse päättää mitä katsoo tai että mitä pukee aamulla päälle.. No ei vaan kun kyllä nyt lapsesi saa itse päättää mitä katsoo et sä sitä voi estääkkään. Se on noloa lapselle ja siitä sitä kiusataan jos äiti ei anna katsoa animea.. Mieti nyt että kiellät lapsesi katsomasta nuorten sarjoja... Ap saisi nyt hävetä kohteluaan lastaan kohtaan.....

Vierailija
52/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:09"]Ap, mikä sinulla oikein on animea vastaan? Animea on kaikenikäisille eikä pelkästään k18 animea !

[/quote]

Luuletko etten tiedä tuota? Anime on piirretty ja piirretyt nyt eivät ole enää sopivaa katsottavaa teineille saati sitten aikuisille! Animea katsovat vain säälittävät ja kiusatut nörtti pojat! En halua että tytärtäni kiusataan!

[/quote]

Noin minä ajattelin 16-vuotiaana. 20-vuotiaana katsoin Liikkuvan Linnan, sitten Totoron.. siitä eteenpäin Hayao Miyazakin elokuvat ovat olleet kerta toisensa jälkeen henkeäsalpaavampia. Tarinat eivät ole kirjoitettu ainoastaan lapsille, vaan niissä on tiettyä taikaa mikä saa myös aikuisen pitämään mielenkiintoa yllä.

Näiden lisäksi olen tutustunut enemmänkin Anime-totantoon mieheni kautta, ja koukussa olen. Ovat monella tasolla älykkäämpiäkin jopa kuin tavalliset tv-sarjat tai elokuvat.

Ja olen siis nätti, hoikka ja urheilullinen, josta ei ikinä arvaisi ulkoapäin katsotuna, että pidän animesta. Ja ne kenelle olen uudesta villityksestäni kertonut, heistä kukaan ei ole alkanut kiusaamaan.

Vierailija
53/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurini totoro. hopeanuolet (ne alkuperäset leikatut suomiversiot) parempia kuin nykyiset mielenvikaiset lastenohjelmat.

Vierailija
54/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni jo vitun AP rölli :-D

Vierailija
55/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:28"]Tiedän sekä rumia että kauniita animen katsojia, suosittuja ja ystävättömiä, tyttöjä ja poikia.

[/quote]

Niin kauan ku kotona asuu ni minä määrään!!! Ja tiedän muutenkin äitinä ja aikuisena paremmin ku teini tyttäreni tai tänne vastailevat keskenkasvuiset velat!!!!

[/quote]

Selvä. Jos minulla olisi lapsi, en kohtelisi häntä noin. Olisin onnellinen pelkästään siitä, että hän on olemassa, kiitollinen hänestä... Mutta ei ole.

Laajenna maailmankuvaasi. Aikuinen olet vasta sitten kun pystyt tutustumaan tyttäresi kiinnostuksenkohteeseen tuomitsematta ja lyttäämättä, avoimella mielellä. Sitä ennen olet kuin lapsi joka ei syö tiettyä ruokaa koska uskoo sen olevan pahaa maistamatta.

Vierailija
56/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:39"]Turpa kiinni jo vitun AP rölli :-D

[/quote]

Mitä jos itse olisit hiljaa? Kysyin apua tääällä vai onko jo sekin kielletty???

Vierailija
57/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:37"]

naapurini totoro. hopeanuolet (ne alkuperäset leikatut suomiversiot) parempia kuin nykyiset mielenvikaiset lastenohjelmat.

[/quote]

Japaniversiot gingasta ovat paremmat, sillä paskat findubit 

Vierailija
58/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei olen siis kiusattu nörttipoika kun katson animea. Tämä selvä. 

Aika kiva provo olet.

Vierailija
59/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:39"]Turpa kiinni jo vitun AP rölli :-D

[/quote]

Mitä jos itse olisit hiljaa? Kysyin apua tääällä vai onko jo sekin kielletty???

[/quote]

Anna minun vielä kerran nauraa jos et ole tällainen lankatrolli.
Jos et, niin olet kyllä idiootti. Googleta esim. Tracon tai animecon,

Jotka ovat anime / manga tapahtumia, joihin kerääntyy useat

tuon aiheen fanit. Suurin osa on nuoria 14-17 vuotiaita, sekä vanhempia.

Eli voit huoletta antaa lapsesi katsoa animea. Ei ruveta kiusaamaan.

Vierailija
60/219 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksi hirveimmistä äideistä ikinä. Häpeäisin jos olisit äitini.