Aamupalaehdotuksia + ehdot
Juu eli sen pitäisi olla jotain nopeaa, täyttävää ja terveellistä MUTTA inhoan kaikkia liian terveellisiä fitness-juttuja tyyliin smoothie, rahka... ei kiinnosta tuollainen outo ruokavalio. Onko se sämpylä nyt ihan kamalan huono vaihtoehto?
Kommentit (18)
Mikset tekisi ihan perinteisen munakkaan, johon laitat esim. kasviksia? Sitten se sämpylä ja juot mitä juot.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:55"]Mikset tekisi ihan perinteisen munakkaan, johon laitat esim. kasviksia? Sitten se sämpylä ja juot mitä juot.
[/quote]
Munakas on aika pahaa xO
Kaurapuuro raejuuston kanssa, lisäksi marjoja tai hedelmä. Vai onko tuo raejuustokin liian fitnessjuttu? :)
Ruisleipä avocadolla. Päälle mustapippuria (ja suolaa).
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:58"]paistettu muna ja pekonia.
[/quote]
Pekoni on tunnetusti terveellistä kuin mikä :) ei sillä, en kyllä muutenkaan välitä moisesta suolapommista.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:57"]Kaurapuuro raejuuston kanssa, lisäksi marjoja tai hedelmä. Vai onko tuo raejuustokin liian fitnessjuttu? :)
[/quote]
Ei, raejuustoa rakastan, tosin olen tottunut syömään sitä vain päivällisellä tai välipalaksi :) puurostakaan en pidä... pakko myöntää, että aamupalan suhteen olen tosi
nirso, mutta muuten olen melkein kaikkiruokainen. Outoa...
Täysjyväsämpylä tai ruisleipää, väliin siivu leikkelettä, salaatinlehtiä ja kurkkua, jotain levitettä jos tykkäät sekä hedelmä hedelmän tilalla tai maustamatonta jugurttia ja sekaan hedelmiä tai marjoja sekä kahvia. Tällainen on minun aamupalani ja olen terve, en sairasta juuri flunssiakaan kuin kerran vuodessa lievän, jos sitäkään. Joskus keitän puuron, laitan soppaa tai marjoja (ja raejuustoa, mutta ehkä se on outoa sinusta).
Entä luonnonjugurtti ja mysli? Tai ite oon usein syöny luonnonjugurttia ja banaania, mutta mysli vois olla täyttävämpi.
kaks motillista kahvia ja pari keksiä
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:57"]Kaurapuuro raejuuston kanssa, lisäksi marjoja tai hedelmä. Vai onko tuo raejuustokin liian fitnessjuttu? :)
[/quote]
Ei, raejuustoa rakastan, tosin olen tottunut syömään sitä vain päivällisellä tai välipalaksi :) puurostakaan en pidä... pakko myöntää, että aamupalan suhteen olen tosi
nirso, mutta muuten olen melkein kaikkiruokainen. Outoa...
[/quote]
Jos olet nirso aamupalan suhteen, syö sitten sellaista mitä haluat. Ei sen tarvitse olla ns. aamupalaa.
Voit syödä vaikka ns. lämpimän ruoan aamulla.
Mä syön turkkilaista jugurttia, marjoja ja siemeniä (kurpitsa, auringonkukka, pellava). On hyvää ja täyttävää.
Mä syön turkkilaista jugurttia, marjoja ja siemeniä (kurpitsa, auringonkukka, pellava). On hyvää ja täyttävää.
Mä olen nyt viime viikkoina tykästynyt aamupalavaihtoehtoon marjoja + manteleita + hasselpähkinöitä. Ihan vahingossa "keksin" sen yhtenä aamuna, kun nukuin pommiin ja sitten puoliksi myöhässä riivin jääkaapista edellisenä päivänä ostamiani marjoja ja kuivakaapista pähkinäpuolta. Sehän pitikin yllättävän hyvin nälkää, ja siksi olen saman vaihtoehdon valinnut sittemmin myös kiireettömämpinä aamuina :)
Kreikkalaista jogurttia johon tuoreita mustikoita ja hunajaa. Nam!
Mun aamupala:
lautanen jossa cashew pähkinöitä, kurpitsan ja auringonkukansiemeniä, 1 appelsiini paloiteltuna, mansikoita ja mustaherukoita.
Lisäksi jälkiuunileipäviipale jossa päällä lehtisalaattia, kinkkua ja keitetty kananmuna.
Juomana vihreä tee
olen raskaana
Kananmuna