onkos mammojen jouluvalmistelut jo aloitettu?
Kommentit (31)
Lähetin miehen pari viikkoa sitten metsään kuusenhakuun. Ei ole kuulunut takaisin.
Kortit on jo tehty lähes valmiiksi. Oikeasti. Olen todennut, että ne on paras tehdä valmiiksi aina hetiaan edellisen jouun jälkeen, jolloin on valmiina paljon ideoita. Sopivan värinen taustapahvi oli loppu askarteluliikkeestä eli pientä viimeistelyä vielä tarvitaan. Hyväa kun muistutit. Teen te valmiiksi nyt lomalla.
No meillä vasta uudet perunat on pakastettu joulu varten. Tulee. Kyllä kiirus jouluvalmistelujen suhteen.
Pari kirjalahjaa hankittu lapsille alesta ja tytön nukelle teen vaatteita näin lomalla, koska työntäyteinen loppuvuosi edessä.
Kyllä tämä ihan totta on. Minulle naureskellaan pitkin vuotta kun intoudun joulua fiilistelemään, ja kaverit on vuosia nauranu sitä kun teini-iästä asti olen kesähelteilläkin puikot kädessä jotain neulomassa. :)
Samoin minä teen myyjäistuotteita kesällä, kun arkena aika on kortilla.
Huh, juuri viikko sitten sain jouluverhot vasta vaihdettua kesäverhoihin. Älkääs olko niin nopeita, alkaa huimata.
Heinäkuun alesta olen yleensä ostanut joululahjoja mutta tänä vuonna ei ole napannut. Mies keksi kyllä hyvän lahjan toiselle lapsista.
Meillä joulua aletaan valmistella marraskuun alusta. Silloin aloitetaan korttien teko.
En vietä joulua. Inhoan pakkojuhlintaa.
En löydä mänkkiraanuamme teinien kotibileiden vuoksi!