Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on raapimis jälkiä selässä

Vierailija
25.07.2014 |

heitin ihan vitsinä, että kenes kanssa sitä ollaan harrastettu hyvää seksiä ja tarkoitin siis minua ja, että olen saattanut tietämättäni upetella kynsiä sen selkään. Mies ryhtyi puolustus kannalle.

Mies: Ei siellä mitään ole.

Minä: No onhan, enkä minä ole ainakaan huomannut, että sua raapisin samalla, voin tietty olla tehnyt ne huomaamattani.

Mies: No ei oo sun raapimia.

Minä: No kenen sitten?

Mies: Ei kenenkään, ei siellä ole mitään. En edes näe mun selkään.

Minä: Miten se vaikuttaa näetkö sä sinne vai et, kyllä siellä on.

Mies käänsi selän ja alkoi nukkua.

Hetken päästä kääntyi ja sanoi.

Mies: Luuletko sä nyt, että petän sua?

Minä: En, mutta miksi sä ryhdyit kiistelemään ja puolustelemaan, jos ei ole ketään?

Mies: No ei ole.

Sitten se alkoi nukkua, eikä enää sanonut mitään. Kun heräsi oli kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, outoa.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid liittymällä oleva puhelin voi olla töissä, ei sitä kotona säilytetä.

Vierailija
22/86 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaiset kerää vanhan puun pintaa pesäänsä niin että näyttää raapimajäljiltä. Ehkä mies pitäisi viedä lääkäriin? Iho voi tulehtua pahastikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä ketju. Pakko tiivistää. AP:n miehellä raapimajälkiä selässä. AP siitä huolimatta haluaa ison pihan ja kissan. Tai mies haluaa kissan tai joku kuitenkin. Välillä käydään suihkussa puhelimen kanssa. Ketjun alussa perheessä oli yksi lapsi, mutta yleensä aina toinen on jo tulossa. Tai ainakin se kissa. Jollekin. Ehdotan rasvaa jälkiin ja kiinteistövälittäjää muihin vaivoihin.

Vierailija
24/86 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko raapia unissaan selkäänsä?

Vierailija
25/86 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:21"]Pakkaa laukkusi ja lähde! Vaikene pari vuotta. Sen jälkeen voit sanoa, että no MUISTELE nyt hiukan. Jos mies ei muista, parin vuoden uudelleen vaikenemisen jälkeen sano, että "Sun selkä. Kesällä 2014. Joko tulee mieleen?"

[/quote]

En halua jättää vain sen takia, että saattaa pettää. Tahdon saada parempia todisteita, kuten toisen osapuolen kanssa käytäviä viesti keskusteluja, mutten aijo urkkia toisen puhelinta. Mitä jos olenkin tehnyt ne vahingossa, kun olivat aika haaleita jälkiä.

Toinen mietityttävä asia on se, kun oli mun vuoro lukea lapselle iltasatu, sen jälkeen tulin mieheni viereen sänkyyn. Sillä tuli kauhea kiire peruttaa alkunäyttöön puhelimessa, ihan hirveellä tahdilla hakkasi sitä takaisin painiketta ja sivut välkkyi. Huomasin jonkun naisen facebook profiilin sieltä.

Minä: Mikä kiire sulle tuli?

Mies: Miten niin? Ei mikään.

Minä: No kauheaan vauhtia facebookista pois, ihmisten profiilit vaan vilkku.

Mies: Selaan tuntemattomien profiileja.

Minä: Kuka se puna pää oli?

Mies: Mikä punapää.

Minä: En tiedä kerro sä mulle?

Sitten se meni jonkun miehen profiilin jolla oli nainen kansikuvana.

Mies: Ai tää?

Minä: Ei tuo on brunette ja se punapää profiilikuvana.

Mies näytti sitten yhden naisen sivun jonka kaveri on, sen profiilikuvassa oli muitakin.

Minä: Ei tuo ja sähän sanoi, että selasit tuntemattomien sivuja noi tunnet.

Mies: No enhän sanonut.

En muista miten riita päättyi kiukuteltiin molemmat pari tuntia ja ruvettiin nukkumaan, vieläkin asia jäi häiritsemään.

[/quote]

Ihan sama pettääkö vai ei, mutta itse en jaksaisi olla suhteessanne hetkeäkään.

Vierailija
26/86 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa tosi ahdistavalta. Kauhea tivaus joka asiasta. En ymmärrä miten kukaan jaksaa olla suhteessa tuollaisen kanssa.

Vierailija
27/86 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että ukko hermostuu jos koko ajan kyselet kaikestavolemattomasta. Suhde on aika huonolla tolalla jos selän raapiminen on jokin epäilys pettämisestä. On saattanut raapia itseään vaikka yöllä nukkuessaan, hyttysen tai muiden ötököiden puremia tai sitten olet itse raapinut huomaamattasi. Tyhmää mustamaalata miestäsi täällä ja ihmettelen myös tuotaa "haluaisin niin saada mieheni kunnolla kiinni" Miksi? Toivotko että mies pettää? Ei tuollaisia johtopäätöksiä voi tehdä tuollaisen takia. Ehkä et edes nähnyt kunnolla pientä profiilikuvaa jostain "punapäästä" joka saattoi olla jotain muuta punaista. Mitä se edes haittaa vaikka mies katsoisi toisten naisten profiileja?

Vierailija
28/86 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaauts... pettäny se o

Vierailija
29/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:50"]Oliskos kissa ollut asialla?

[/quote]

Kesäkissa kenties.

Vierailija
30/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla voi tietysti olla myös demoni! Kannattaa olla varuillaan. Ei tunnu kivalta, jos paha henki ottaa miehen valtaansa, varsinkaan kesälomalla.

Vierailija
31/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:24"]

vai savon Linnassa?

[/quote]

oijoi, huomaa ettet ole asunut lappeen Rannalla...

[/quote]

Ei tapahtunut siellä päinkään, ei savonlinnassa eikä lappeenrannassa.

[/quote]

Entäs Porvoossa?

Vierailija
32/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhut tekee tuota tässä vaiheessa kesää. Se oli varmasti karhu. Taisin nähdäkin sellaisen teidän risteyksen lähellä.

T: miehesi kaveri Jani-Petteri

Vierailija
33/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:45"]no joku kai ne on raapinut, siis joku muu kuin mies itse. paitsi jos sinulla on ärsyttävä tapa kysyä kaikesta, siis ihan kaikesta "mikä tuo on? kuka se oli? miks sulla on [ihan mitä vaan]? mistä tuo on tullut? kenen kuvaa sä katoit? miks sä panit sen kiinni? mistä nää [ihan mitkä vaan] on tullut?"

niin johan siinä ukkokin kilahtaa.

[/quote]

En kysele, ellei mies käyttäydy itse ensin epäilyttävästi. Kyllä se äänen paino ja puolustus asenne kertoo ihan omaa tarinaansa. Jos kysyn vihjailevasti, että kenen kanssa olet hyvää seksiä harrastanut ja puhun niin, että tarkoitan itseäni. Enkä kysele ja tivaa ankarasti vaan flirttailevasti ja jos mies vetää heti jonkun puolustus kannan niin kyllä se nyt jo jotakin kertoo.

Myös se, että aina kun tulen lähelle, niin alkaa kauhea takaisin napin rämpytys puhelimella ja kerran kun kysyn, että mikä kiire tuli, niin heti otetaan puolustus linja, onko se susta oikeasti muka normaalia käytöstä?

Jos nyt mennään tälle linjalle, että kuka kysyy koko ajan ja mitä niin, mieheni kysyy töissä ollessaan multa viestillä tunnin tai kahden välein mitä teen, kiinnostaako sitä oikeasti kuulla siitä kun vaihdoin juuri vaipan Pirkko-Elisabethille, nyt pistin Pirkko-Elisabethin nukkumaan ja nyt leikitään, joka päivä.

Vierailija
34/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti harrastaa likaisia puhiaan tietämättäsi. Sun pitäs kehitellä joku salapoliisijuttu, että se jäis kiinni ns. housut kintuissa itse teosta. Ei muuta kun todisteita keräämään.

Vierailija
35/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä!!!

Vierailija
36/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia sitten kiva miespuolinen työkaveri, jonka selkä kutisi aina. Olin kiltti ja raavin toisinaan hänen selkäänsä paidan läpi. Hän oli huomannut kotona, että hänellä on raapimisjäljet selässä ja huolestui vaimonsa reaktiosta. Lupasin, että kerron tarvittaessa vaimolle raapineeni hänen selkäänsä.

Mies oli naimisissa enkä ollut hänestä kiinnostunut. Varatut miehet eivät tietenkään kiinnosta.

Vierailija
37/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:24"]

vai savon Linnassa?

[/quote]

oijoi, huomaa ettet ole asunut lappeen Rannalla...

[/quote]

Ei tapahtunut siellä päinkään, ei savonlinnassa eikä lappeenrannassa.

[/quote]

Entäs Porvoossa?

[/quote]

Aina tämä sama ja vanha juttu. Vaikka olisi provo sitä ei kukaan meistä koskaan tule tietämään. Tännehän ei voi mitään enää kirjoittaa, vaikka kuinka totta olisi aina tulee tapahtui porvoossa blaahblaah. Joku kirjoittaa, että synnytti alateitse, SELVÄ PROVO! Rauhottukaa, jos olette sitä mieltä poistukaa keskustelusta ja antakaa muiden tilanteeseen uskovien puida rauhassa.

Vierailija
38/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:02"]Minulla oli vuosia sitten kiva miespuolinen työkaveri, jonka selkä kutisi aina. Olin kiltti ja raavin toisinaan hänen selkäänsä paidan läpi. Hän oli huomannut kotona, että hänellä on raapimisjäljet selässä ja huolestui vaimonsa reaktiosta. Lupasin, että kerron tarvittaessa vaimolle raapineeni hänen selkäänsä.

Mies oli naimisissa enkä ollut hänestä kiinnostunut. Varatut miehet eivät tietenkään kiinnosta.

[/quote]

Hah!

Vierailija
39/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:50"]Oliskos kissa ollut asialla?

[/quote]

Ei ole kissaa.

Vierailija
40/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkia puhelin, sähköpostit jne. Sitten voit elvittää asian miehen kanssa, kun sinulla on mistä puhua.

On tosiaan erittäin ärsyttävää, että pettävä mieson niin huono pokerissa siinä vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi