Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on raapimis jälkiä selässä

Vierailija
25.07.2014 |

heitin ihan vitsinä, että kenes kanssa sitä ollaan harrastettu hyvää seksiä ja tarkoitin siis minua ja, että olen saattanut tietämättäni upetella kynsiä sen selkään. Mies ryhtyi puolustus kannalle.

Mies: Ei siellä mitään ole.

Minä: No onhan, enkä minä ole ainakaan huomannut, että sua raapisin samalla, voin tietty olla tehnyt ne huomaamattani.

Mies: No ei oo sun raapimia.

Minä: No kenen sitten?

Mies: Ei kenenkään, ei siellä ole mitään. En edes näe mun selkään.

Minä: Miten se vaikuttaa näetkö sä sinne vai et, kyllä siellä on.

Mies käänsi selän ja alkoi nukkua.

Hetken päästä kääntyi ja sanoi.

Mies: Luuletko sä nyt, että petän sua?

Minä: En, mutta miksi sä ryhdyit kiistelemään ja puolustelemaan, jos ei ole ketään?

Mies: No ei ole.

Sitten se alkoi nukkua, eikä enää sanonut mitään. Kun heräsi oli kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, outoa.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:32"]Toisen puhelimen pläräys ilman lupaa on laitonta.

[/quote]

Silti sitä tekee säännöllisesti ainakin 50% ihmisistä.

[/quote]

Ja sehän ei tee siitä laillista tai muutenkaan hyväksyttävää.

[/quote]

Hätä ei lue lakia. Sitä paitsi ei ole sen pahempi juttu, jos mieskin valehtelee.

Vierailija
62/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:32"]Toisen puhelimen pläräys ilman lupaa on laitonta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hätä ei lue lakia. Sitä paitsi ei ole sen pahempi juttu, jos mieskin valehtelee.

[/quote]

Tai sitten sanot miehellesi, että saatko katsoa hänen puhelimesta pari juttua. Jos kieltäytyy, niin selvä tapaus. Mut silti, miten saisi niitä mahdollisia todisteita kerättyä, niin ettei mies huomaisi ainakaan heti? Kai täällä joku vastaavanlaisessa tilanteessa ollut on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö se jotai fyysistä työtä jossa voi loukata tai saada jälkiä selkään. Joutuuko kantamaan tavaraa yms.?

Vierailija
64/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun on riittävästi todisteita, niin faktat tiskiin vaan ukolle. Vois olla mielenkiintoinen ilme sillä, kun nytkin jotain epämäärästä ei oota on änkytyänyt.

Vierailija
65/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte isolla tontilla niin häärää jotain pihalla ja pyydä mieheltä sitten puhelinta koska unohdit omasi johonkin ja sitten lähdet etsimään omaasi ja lue viestit samalla!

Vierailija
66/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:02"]Tekeekö se jotai fyysistä työtä jossa voi loukata tai saada jälkiä selkään. Joutuuko kantamaan tavaraa yms.?

[/quote]

Tavaraa selässä :o

Vierailija
67/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siitä kuitenkin lähdetään että miehellä on jotain epämääräistä tekeillä.

Vierailija
68/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:06"]Jos asutte isolla tontilla niin häärää jotain pihalla ja pyydä mieheltä sitten puhelinta koska unohdit omasi johonkin ja sitten lähdet etsimään omaasi ja lue viestit samalla!

[/quote]

Ikävä kyllä asutaan kolmiossa kerrostalossa. Voi hitsi, että haluankin ison pihan ainakin nyt!

Vierailija
69/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette miehen kanssa kauppaan ja sun puhelimesta loppuu akku kun juttelet sun ystävän juustokakun ohjeesta mitä kokeilet...niin pyydät miehen puhelimen ja soitat kaverille ja hilpaset sen puhelimen kans hakemaan jotain valikko toimii vaikka puhelu päällä...kynä jä paperi esille...ota vieraat numerot ylös ja lue viestit....

Vierailija
70/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin AV-salapoliisimammat, ideoita?

Vierailija
71/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten jätit vahingossa puhelimen kerrostalon pihalle johonkin ja sama juttu, otat miehen puhelimen ja lähdet ulos :)

Vierailija
72/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait nyt tämmösellä helteellä iho kutiaa ku huki valuu.

Vierailija
73/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:31"]Kait nyt tämmösellä helteellä iho kutiaa ku huki valuu.

[/quote] kännisä kirjotan

Vierailija
74/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten sanot miehellesi, että saatko katsoa hänen puhelimesta pari juttua. Jos kieltäytyy, niin selvä tapaus. Mut silti, miten saisi niitä mahdollisia todisteita kerättyä, niin ettei mies huomaisi ainakaan heti? Kai täällä joku vastaavanlaisessa tilanteessa ollut on?

[/quote]

Mulla oli tilanne, jossa epäilin miestäni. Kysyin noin sata kertaa, että onko joku toinen? Ei oo, ei oo, ei oo... Sit yhtenä yönä tutkin sen puhelimen. Viestejä ei ollu, mutta valokuvia oli.

Lähetin ne kuvat omaan puhelimeen. Sit kysyin seuraavana päivänä, että kuka se nainen on sun puhelimen kuvissa? "ai Sä löysit ne..."

Tein sen hyvin vastentahtoisesti, mutta vieläkin varmaan ihmettelisin käytöstä, kun kaikki muuttui ykskaks. Esim puhelin olli aina äänettömällä ja väärin päin pöydällä. Joillain voi olla tällänen tapakin, mut näihinkin asioihin tuli muutos kun alkoi pistää silmään.

Ap, tää ei nyt tarkota, että sun miehelläs ois näin. Katsele rauhassa muitakin "merkkejä"! Tsempit!

Vierailija
75/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun puhelin on hukassa (voi ei, se tippui ehkä ulos!), otat miehen puhelimen soittaaksesi omaasi, että löydät sen ulkoa/autosta/kylppäristä.

Vierailija
76/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota valokuva todistusaineistoksi. Seuraa miehen liikkeitä. Heti kun on yli 30min poissa soitat puhelimeen. Ruokatunnilla menet kytikseen, ettei pääse vieraiden naisien matkaan.

Vierailija
77/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun oikeasti, selitys voi olla viattomahko... Jos olisi muutaman vuoden vanha keissi, ilmoittautuisin ja tunnustaisin. Kerran nimittäin näin: Firman juhlista bussikyydillä tultiin ja umpijuovuksissa siis kaikki, miespuolinen kaveri (oikeasti kaveri, edelleen) katseli mun kynsiä ja mietti ääneen, että miltähän tuollaiset tuntuisi selässä. Jutut oli levottomia muutenkin. Kysyin, että haluatko tietää ja ilmoitti, että haluaa. Nosti paitaansa ja vedin kynnet alhaalta ylös. Totesi, että aika hienoa. That's it. Vasta seuraavana aamuna mieleen tuli, että mitenkähän vaimolleen selittää. Ei ihan loppuun asti ajateltu juttu tuo, mutta mulla ja miehellä ei ollut yhtään mitään menossa.

Vierailija
78/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokeileppa vaikka ens yönä tehdä niin että kun menette nukkumaan niin esität nukkuvaa. Luulen että miehes odottaa että nukahdat ja sitten alkaa luurinräpläys.

Vierailija
79/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuota on miehen kanssa kierrellä: yksinkertaisesti pyydät että hän esittelee sulle koko puhelinluettelonsa. Kyselet sitten nimistä kuka tuo on jne. Eihän sillä silti mitään selviä, mutta: sitten pyydät häntä hankkimaan puheluerittelyn. Ilman operaattorin lähettämää erittelyäkin voitte yhdessä katsoa puhelinlaskusta lähetettyjen tekstareiden määrän. Onko tähtitieteellisiä tms. määriä? Mun mielestä on ihan turha epäillä ihmetellä täällä. Olen tuon saman tilanteen kokenut, mies väitti hulluksi. No se hullu oli oikeassa pahemmin kuin kuvittelikaan. Eli yksi varma merkki on, että jos mies väittää hulluksi/kajahtaneeksi tms. niin ihan varmasti pettää. Puhu nyt suoraan miehesi kanssa, ei netissä kaartelu auta. Näiden jälkeen voisit lyödä yksintein vaan faktat miehelle pöytään, että tosi mies ja isä on uskollinen, niinhän se on. Ja että on parempi erota. Tiedän että äkkiä ei pitäisi lähteä oli lapsia tai ei, mutta mieti silti. Ei valehtelijan kanssa kannata elää, jos ei aio tunnustaa mitään ja muuttua itse.

Vierailija
80/86 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jäi aikanaan exälleen kiinni meidän suhteesta juurikin raapimajälkien perusteella (älkääkä syökö mua elävältä, mies oli jo eroamassa kun tutustuttiin). Yritti selitellä että on raapinu saunassa ja niin edelleen, mutta exä tajus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä