Miehelläni on raapimis jälkiä selässä
heitin ihan vitsinä, että kenes kanssa sitä ollaan harrastettu hyvää seksiä ja tarkoitin siis minua ja, että olen saattanut tietämättäni upetella kynsiä sen selkään. Mies ryhtyi puolustus kannalle.
Mies: Ei siellä mitään ole.
Minä: No onhan, enkä minä ole ainakaan huomannut, että sua raapisin samalla, voin tietty olla tehnyt ne huomaamattani.
Mies: No ei oo sun raapimia.
Minä: No kenen sitten?
Mies: Ei kenenkään, ei siellä ole mitään. En edes näe mun selkään.
Minä: Miten se vaikuttaa näetkö sä sinne vai et, kyllä siellä on.
Mies käänsi selän ja alkoi nukkua.
Hetken päästä kääntyi ja sanoi.
Mies: Luuletko sä nyt, että petän sua?
Minä: En, mutta miksi sä ryhdyit kiistelemään ja puolustelemaan, jos ei ole ketään?
Mies: No ei ole.
Sitten se alkoi nukkua, eikä enää sanonut mitään. Kun heräsi oli kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, outoa.
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:01"]
Mun mies jäi aikanaan exälleen kiinni meidän suhteesta juurikin raapimajälkien perusteella (älkääkä syökö mua elävältä, mies oli jo eroamassa kun tutustuttiin). Yritti selitellä että on raapinu saunassa ja niin edelleen, mutta exä tajus.
[/quote]
Exä oli sitten onnekseen välkympi kuin sun mies ja sä...
Luota vaistoihisi, se on oikeassa. Itse luotin ja mieheni jäi kiinni ihan kybällä, tunsikin vielä kyseisen naisen ja sähinää itseäni kun olin niin sinisilmäinen ja uskoin kaveruudeksi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:32"]Toisen puhelimen pläräys ilman lupaa on laitonta.
[/quote]
Silti sitä tekee säännöllisesti ainakin 50% ihmisistä.
[/quote]
Ja sehän ei tee siitä laillista tai muutenkaan hyväksyttävää.
[/quote]
Hätä ei lue lakia. Sitä paitsi ei ole sen pahempi juttu, jos mieskin valehtelee.
[/quote]
No ei tässä olekaan mistään hätätapauksesta kyse.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:32"]Toisen puhelimen pläräys ilman lupaa on laitonta.
[/quote]
Silti sitä tekee säännöllisesti ainakin 50% ihmisistä.
[/quote]
Ja sehän ei tee siitä laillista tai muutenkaan hyväksyttävää.
[/quote]
Hätä ei lue lakia. Sitä paitsi ei ole sen pahempi juttu, jos mieskin valehtelee.
[/quote]
No ei tässä olekaan mistään hätätapauksesta kyse.
[/quote]
Ja sitähän ei voi tietää etukäteen, että valehteleeko mies. Jos menee tutkimaan puhelimen ja käy ilmi ettei mies valehtelekaan, niin mitäs sitten? Varsinkin siinä tapauksessa teko on ollut todella väärin.
Käykö miehes salilla? Exä kävi ja sillä oli jatkuvasti kyykkäämisestä yläselässä hartioiden takaosassa naarmuja siitä raudasta
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:02"]Tekeekö se jotai fyysistä työtä jossa voi loukata tai saada jälkiä selkään. Joutuuko kantamaan tavaraa yms.?
[/quote]
Tavaraa selässä :o
[/quote]
Vaikka risukuormaa.