Kaveri ei ymmärrä miksi naiset eivät kiinnostu hänestä
Hän on ylipainoinen, ei huolehdi henkilökohtaisesta hygieniastaan, kulkee rikkinäisissä/resuisissa vaatteissa, on työtön/ilman koulupaikkaa. Miten voi toiselle sanoa mistä kiikastaa, ettei naista löydy? Henkilö on kai jollain tavalla asperger, kun ei asiaa ymmärrä. Älyllisesti on muuten normaali.
Kommentit (24)
piilotrollausta tää juttu olen itse ainakin vähän kaikkia noita ja silti minusta kiinnostutaan
Ihan oikeasti. Se luonne.
Kuka jaksaa olla päivästä toiseen, vuodesta toiseen ihmisen kanssa joka ei ole hyvää seuraa? Ei auta munan koko eikä edes raha jos on tylsä, vittumainen, tympeä ihminen.
Ei kai miehetkään halua kiukkuista tai mitään idioottia vaimokseen vaikka miten olisi tissit ja reikä haaroissa? Eikö sitten ole parempi jo ostaa sellainen nukke?
Huumorintaju pitää sopia yhteen, ilman sitä ei mikään suhde onnistu koskaan.
Myös muutenkin elämänarvot pitää edes jotenkin kohdata, esim. jos toinen on tosi uskonnollinen ja toinen ateisti, niin vaikeuksia on, tai jos toinen haluaa viisi lasta ja toinen ei yhtään. Siinäkään ei auta raha eikä munan pituus.
Kannattaisi hoitaa se masennus. Vetämätön, pessimistinen ja likainen punkero ei ole mikään naismagneetti.
No kyllä minä tavisnaisena arvostan hyvin korkealle sen, että mies pitää omasta hygieniastaan huolta! Pieni junttius ja ylipaino eivät minua haittaa, kunhan pesee säännöllisesti itsensä ja hampaansa, ja pukeutuu puhtaisiin vaatteisiin!