Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään lähden Mattolaiturille parille <3

Vierailija
25.07.2014 |

Jee <3 Lapsettoman elämä on ihanaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, siellä on aina niin täyttä ja todella kallista! Yksi viinilasi, 12cl maksaa 8.60. On kaupungissa muitakin kivoja paikkoja kun mattolaituri, ja vieläpä huokeampia. 

Vierailija
2/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkeliko se siellä kirjottelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:41"]

Ei kannata, siellä on aina niin täyttä ja todella kallista! Yksi viinilasi, 12cl maksaa 8.60. On kaupungissa muitakin kivoja paikkoja kun mattolaituri, ja vieläpä huokeampia. 

[/quote]

Mitkä olisivat kivempia paikkoja? Vinkkejä kaipaan.

Vierailija
4/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori Kakkonen, mutta Mattolaituri sen olla pitää :)... AP

Vierailija
5/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tuon baari nimi, sillä siitä tulee mieleen maton nuoleminen ja kun lesbot sanoo siitä touhusta että "menevät mattolaiturille" :D Vai onko se siis vain naisille tarkoitettu paikka???

Vierailija
6/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tuolla nykyään käy? Siis muut kuin ne samat hillityn konservatiiset keski-ikäiset ja sitä vanhemmat purjehduskenkien ja valkoisten palmikkoneuleiden käyttäjät, jotka ovat istuneet samalla terassilla 80-luvulta saakka...

Vierailija
7/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:50"]

Ketä tuolla nykyään käy? Siis muut kuin ne samat hillityn konservatiiset keski-ikäiset ja sitä vanhemmat purjehduskenkien ja valkoisten palmikkoneuleiden käyttäjät, jotka ovat istuneet samalla terassilla 80-luvulta saakka...

[/quote]

Eiks toi paikka perustettu vasta 2011?

Vierailija
8/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kaikki bloggaajat ja pintaliitäjä-wannabet. Ei tosiaan kiinnosta. Mieluummin otan otan skumppapullon mukaan ja istuskelen siinä nurtsilla :D

Vierailija
9/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt että se on vaan lapsettomille. Olen käynyt siellä istuskelemassa vaikka lapsiakin on ihan suurperheen verran.

Vierailija
10/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattolaiturilla on paljon lapsiperheitä päiväsaikaan. Olen itsekin lapseton ja käyn siellä silloin tällöin, mutta kyllä sinne voi mennä jälkikasvun kanssakin; jättää ne hiekkalaatikolle ja lipittelee itselleen seitinohuen ranskalaistyylisen skumpalla.

Vierailija
11/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajellaan siit taas ohi hissukseen veneellä illalla. Voin vilkutella ap.lle.

Vierailija
12/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:53"]

[/quote]

Eiks toi paikka perustettu vasta 2011?

[/quote]

Joo uusi mesta, taitaa tuolla huudella joku köyhimys, jota ärsyttää kun muut ihmiset nauttivat kauniista kelistä ja maisemasta kalliin viinin äärellä. Onneksi minulla on varaa, nin ei tarvitse närästellä täällä muiden tekemisistä.

Tämä urpo on varmaan jostain landelta tai sitten jostain itä-helsingin ghetoista. 

Vierailija
13/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te laitatte päälle? Mä hikoilen kuin pikkuporsas :(

Kaikki näyttää niin raikkailta (paitsi minä)...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme