Miksi mies ei halua minua koskaan?
Tai no, haluaa hän ehkä noin 3kk välein, 1-2x.
Oikeasti, en tajua, en ole mielestäni niin vastenmielinen, en haise, en ole lahna tai haluton kokeilemaan ja tekemään asioita. En enää muista, oikeasti, miltä se tuntuu kun on haluttu. Haaveilen siitä, että mies "kävisi kiinni" aikomuksenaan saada seksiä. Nuokin kerrat silloin tällöin etenee niin että mies kysyy tulenko kainaloon ja sitä sitten homma etenee jos etenee. Niin, voisin itsekin tehdä aloitteita, mutta ehkä ymmärrätte tarpeeni suojella itseäni, olen liian monta kertaa tullut torjutuksi viim 10v aikana ja todellakin kaipaan ja tarvitsen sitä, että minua halutaan, että mies olisi aktiivinen ja sitä panettaisi.
Tuntuu, että elämä valuu hukkaan näin :'(
Kommentit (3)
Toi on kyllä niin kurjaa. :( Ite vielä teen alotteita niin paljon, että vaikka mies niihin lämpeisi, niin olisi silti kiva, että mies olisi aloitteellinen. Oonkin miettinyt, jos alkaisi esittämään välinpitämätöntä, mutta laittautuisi kuitenkin kauniiksi. Ehkä miehellä jokin kadoksissa ollut "saalistusvietti" heräisi :D
Tyypillinen nainen: kova vaatimaan mieheltä aloitteita, kyvytön tekemään niitä itse. Itkee kuinka haluaa tuntea olevansa haluttu muttei pane tikkua ristiin osoittaakseen miehelle, että tämä on haluttu.
Itsekästä määyntää.
Mies ei uskalla "käydä kiinni", koska hän voi saada raiskaussyytteen.