Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43v ex-miehellä on nyt sitten 25v tyttöystävä, eikä erostamme ole kuukauttakaan

Vierailija
19.07.2021 |

Mitä ihmettä tuo nyt oikein meinaa? Ja minä kun mielsin olevani miehelleni melko nuori (olen 35)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu vaihtoi kurpasta timmiin misuun

Vierailija
2/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti tietoa tänne mistä mies on löytänyt tiukkapeppuisen 25-vuotiaan tyttöystävän??!???!!!! 

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo tyttö ole ollut kuvioissa jo pidemmän aikaa. Tuskin vajaassa kuukaudessa löytänyt.

Miehet ovat tunnettuja siitä etteivät pysty olemaan yksin vaan pitää olla jo uusi katsottuna valmiiksi ennen kuin vanhasta voi erota. 

Vierailija
4/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ? Toiset ihmiset eivät kykene olemaan yksin hetkeäkään, jotkut vaihtavat jopa niin, että ei ole edes entisestä erottu.

Vierailija
5/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten. Mitä sitten?

Vierailija
6/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 ei ole enää nuori

Vierailija
7/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä ei ole lapsia mukana tuossa kuviossa?

Vierailija
8/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt heti tietoa tänne mistä mies on löytänyt tiukkapeppuisen 25-vuotiaan tyttöystävän??!???!!!! 

M40

Kaksvitosethan on nykyään löysempipyllyisiä kuin nelikymppiset. Katso vähän ympärillesi.

Vierailija
9/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tunnettuja siitä etteivät pysty olemaan yksin vaan pitää olla jo uusi katsottuna valmiiksi ennen kuin vanhasta voi erota. 

Kyllä tuo käytös on enempi naisten juttu eroissa.

Miehet pitää jalkavaimoa paljon useammin eikä eroa.

Vierailija
10/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksvitosethan on nykyään löysempipyllyisiä kuin nelikymppiset. Katso vähän ympärillesi.

Ei sitä tiukkuutta päältä näe. 25v voi olla hoonattu jo pitkään, ja 40v tuskin edes sisäänajettu.

Vierailija
11/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole :D

1. 2. ja 3. kirjoittaja on aloittaja itse. Älkää vastailko tämän trollin horinoihin.

Vierailija
12/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies on myös 43v, erottiin 8kk sitten ja olen koko ajan odottanut koska saan kuulla, että sillä on joku kakskymppinen tyttöystävä. Sillä on muutenkin kaikki keski-iän kriisin oireet, niin sopisi kuvaan 🙄

Vierailija
15/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiukkuutta päältä näe. 25v voi olla hoonattu jo pitkään, ja 40v tuskin edes sisäänajettu.

Minä puhuin kyllä persuuksen ulkomuodosta. Jos hoonauksesta puhutaan niin reikä vaan tiukkenee siitä. Se on ympäröity lihaksilla ja se hoonaus on treeniä. Oliko muuta?

Vierailija
16/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettelisi. Etenkin jos mies on tyttöseen esimiesasemassa. Ja raha kiinnostaa monia naikkosia myös.

Vierailija
17/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokaus näitä palstan ikineitsyitä. Mistä luulette että teidän ihailemilla (Pattayan) aasialaisilla on niin tiukka? Mites olis lihaskuntoharjoittelu tusina kertaa päivässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi