Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaisiko sinua, jos exästäsi tulisi..

Vierailija
25.07.2014 |

miljonääri? Minulle kävi näin. Tai siis exälleni. 

Olen tosi onnellinen hänen puolestaan. Toki pieni kateuden vihlaus tuntui sydämessä, mutta hän on menestyksensä ansainnut. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Ellei hän alkaisi "ostamaan" lapsia eli ryhtyisi hulluna osteleen kaikenmaailman tavaroita ja matkoja niille. En siis usko, että lapseni olisivat kovin helposti lahjottavissa, mutta en vain halua heille maailmankatsomusta, jossa kaikki pitää saada nyt ja heti. Tosin jos kyse olisi lottovoitosta, niin eipä se kauaa taskuja polttelisi, exällä ei rahat näpeissä pysy. Ja jos olisi kyse hyväpalkkaisesta työstä, niin samat sanat. Vararikossa se kuitenkin olisi jonkun ajan päästä. 

Muuten minulle on se ja sama, onko exä rikas vaiko ei. Itse olen aika matalapalkkaisessa työssä. 

Vierailija
2/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se voittais lotossa niin alkaisin valmistaa lapsia isän kuolemaan ja hautajaisiin. On nääs tyyppi joka juo viimeiseen senttiin asti. Kun rahat on loppu, palauttaa tyhjät pullot ja ostaa panttierahoilla mitä sattuu saamaan. Viimeiseen asti. Jos saa palutuspulloista 80 snt niin menee ostamaan vaikka yhden pullon sitä halppiskaljaa. Niin pohdin vaan että kuinka kauan elimistö jaksaa taukoamatonta viinanjuontia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että exäni tulee olemaan hyvin varakas mies. Siitä huolimatta minun oli pelastettava itseni ja lähdettävä sairaasta parisuhteesta. Raha ei ole yhtä kuin onni.

Vierailija
4/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä exälle kuuluu. Onneksi tajusi vaihtaa paikkakuntaa aikoinaan. Ihan sama vaikka ois lottovoittaja, mutta mä oon onnellinen uuden miehen kanssa tässä ja nyt. :)

Vierailija
5/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex voitti kohtuullisen ison summan rahaa vielä kun seurustelimme. En ollut mitenkään kateellinen enkä ole vieläkään vaikka ollaan erottu. Itseasiassa tuon rahan saaminen osoitti miehen todellisen luonteen ja oli helpompaa lähteä...

Vierailija
6/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, olisko hän jättänyt mut (eli se olisin minä, joka jäi rannalle ruikuttamaan) vai mä hänet. Kyllä silloin kirpasis jos itse olisin vaan joku peruskonttorirotta tms. keskipalkkaisessa duunissa ja elämä olis harmaata, kyllä se fyffe sitten kelpais. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi