Millä maustat maustamattoman rahkan/jogurtin?
Itse laitan joskus pakastemarjoja tai mysliä. Nyt kokeilin hunajaa, nam. Hyvää oli.
Kommentit (33)
Marjoja, tuoreena tai pakasteesta.
Vähäsokerista hilloa.
Joskus banaania (tähän sopii hunajakin) tai muut hedelmää.
Toisinaan lisäksi siemeniä.
Ostan maustamattomana kun maustetut on ihme liruja, jogurtin kuuluu pysyä kukkuralusikassa ja ainesosaluettelossa kuuluu olla 2 ainesta (maito ja hapate).
Eilen iltajogurtti oli 3dl tuoretta mustikkaa suoraan metsästä ja 1dl arlan kreikkalaista ikäänkuin kastikkeeksi. Aivan parasta. Aamulla mustikat oli jääkaappikylmiä, ihan ok, mutta oli enää 50-50.
Vierailija kirjoitti:
Bonnen mangososeella, nam 😋
Oksetus. Hevi-osaston tuore mango aikuisten makuun 😊
Marjoja, hiutaleita, joskus mysliä sekaan.
En millään. En osta sitä, enkä rahkaa, ovat sen makuista pas*aa että ihmisravinnoksi sopimatonta.
Teen smoothiet kypsistä banaaneista, tuorepuristetusta appelsiinimehusta, ja sekaan vaihdellen marjoja/hedelmiä. Osa tietenkin jäisinä. Tulee makeanraikas ja paljon terveellisempi.
Marjoja pakkasesta, banaaninpaloja tai kuivattuja karpaloita. Omatekemää mysliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo niin tottunut maustamattomaan jogurttiin ja rahkaan että kaikki maustetut maistuvat ihan kamalilta sokeripommeilta mitä ne toki pitkälti todellisuudessa ovatkin.
Ai myös ne maustetut joissa ei ole lisättyä sokeria?
Jollakin tai useammalla seuraavista: mansikoilla, vadelmilla, mustikoilla, puolukoilla, herukoilla, karhunvatukoilla, karpaloilla, kiivillä, persikoilla, luumuilla, omenoilla, banaanilla, ananaksella jne.
Syötän sen rahkan/jogurtin vasikalle ja syön vasikan.
Hunajaa, siemeniä ja tuoreita marjoja.
Esim. hunajalla, mansikkahillolla, mantelirouheella tai Lidlin suklaamyslillä.
Meillä menee paljon jugurttia, teen sitä itse, ja heittelen sekaan marjoja (viinimarjat, mustikka, lakka), omatekoista hilloa tai kaurahiutaleita tai leseitä. Joskus mysliä, mutta se on niin kallista, ettei tule usein ostettua.
Saan marjoja sukulaisilta ja mökiltä.
Koska se on parempaa kuin sokerikyllästetyt maustetut. Voi sitten laittaa makuja oman mielen mukaan, jos haluaa.