Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisilla isot nenät!?

Vierailija
25.07.2014 |

Mitas mielta olette tasta? Viela kauheamman kokosia nenia loytyy mm. ranskasta, englannista (missa maailman rumimmat ihmiset ovat) seka Allah-maista, joita en voi sietaa. Ma olen ainakin harkinnut menevani nenaleikkaukseen heti kun saan rahat kokoon. Ilme kirkastuu, kun paapiste ei ole nenassa. Parhaimmat nenat loytyvat jenkeista, siro/pieni nena.

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/sensuelli/1364221/90-lla-suomessa-rumat-isot-nenat/

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni, kapeasieraiminen ja kärjestä hieman hyppyrille nouseva nenä. Amerikkalaiset ovat kyselleet nenän tehneen plastiikkakirurgin nimeä. Ovat yllättyneitä kun sanon nenäni olevan aivan vanhemmilta perittyä mallia.

Vierailija
2/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpselinokat ja leveät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkea vielä. Lisää ulkonäkökomplekseja vaan ihmisille, kiitos. Oikeasti, mitä väliä???!!!

Vierailija
4/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän ne meistä ajattelee?

Vierailija
5/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Eipä voi kuin ihmetellä tätä pinnallisuutta nykyään. Nauttikaa elämästä murehtimatta turhia.

Vierailija
6/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 08:28"]

Minulla on kunnon kokoinen eikä haittaa yhtään. :) Niin kauan kuin henki kulkee on hyvä.

[/quote]

Mulla on iso nenä, mut usein tukossa ja ei siedä yhtään jos huoneistossa vetää :(

Vierailija
7/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehillä ison nenän sanota korreloivan ison varustuksen kanssa? Eli ainakin isonenäisten miesten luulisi olevan tyytyväisiä:)

-Norminenäinen

Vierailija
8/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin pieni, siro ja suora nenä. Niin on miehellänikin ja lapsillamme. Olisi se aika kamalaa, jos olisi sellainen iso ja leveä pottunokka.

Toisaalta, en ole yhtään suomalaisen näköinen edes :D Tumma, hoikka, isot ruskeat silmät ja lähes mustat hiukset ;) Mistä lie geenit tullut.

Vierailija
9/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkinäyttelijöihinkö vertaat. Suurimmalla osalla on samanlainen persoonaton plastikkakirurgin muovaama.

Vierailija
10/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot nenät on muotia, ainakin nykissä. Persoona säilyy. Käytä rahat mieluummin terapiaan!

Vierailija
11/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 03:03"]

Espanjanopettajani mielestä suomalaisissa silmiinpistävintä on pienet nenät. Syykin oli hänestä ilmiselvä - täällä iso nenä paleltuisi. Sopeutuma siis.

[/quote]

Espanjan opettajasi on kyllä myös aivan oikeassa ainakin sen suhteen, ettei suomalaisilla ole nenää. 1900-luvun alussa oli muodissa tällainen tieteenala kuin fyysinen antropologia, joka valitettavasti sai huonon maineen natsien yhdistettyä sen rotuideologiaansa. Mutta silloin tehtiin eri maissa laajoja, tuhansien ja jopa kymmeninen tuhansien otoksia käsittäviä mittauksia eri kansojen fyysisten ominaisuuksien määrittämiseksi. Ja noissa mittauksissa suomalaiset tosiaan todettiin olevan keskimäärin suurinpiirtein litteimmät ja pienimmät nenät missään. Samoissa mittauksissa suomalaisten kasvot  myös  mm. todettiin pyöreiksi, leuat ja otsat leveiksi, ja todettiin Suomessa olevan eniten vaaleahiuksisia ja siniharmaasilmäisiä ihmisiä missään. 

Nämä ovat siis aivan tieteellisiä faktoja, jotka tuskin ovat kamalasti muuttuneet, koska suomalaiset ovat sitten 1930-luvunkin lisääntyneet lähinnä keskenään.

Vierailija
12/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla taas on sopivan kokoinen, söpön pysty nenä.. mutta vihaan valtavia sieraimiani!

Vierailija
13/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon matkustelleena/muissa maissa työskennelleenä täytyy kyllä sanoa, että suomalaisilla on pienet nenät. Ei missään muussa maassa esimerkiksi kehdata/katsota tarpeelliseksi huomauttaa isosta nenästä kuin täällä. Vissiin ollaan niin tottuneita pieniin neniin! Itselläni siis on iso slaavilainen nenä, ja jo pienenä sain kuunnella huomautteluja siitä, vaikka ei se omasta mielestäni minua mitenkään rumenna vaan jopa päinvastoin; tekee ilmeen paljon persoonallisemmaksi ja karismaattisemmaksi. Tuntuu että työmaailmassakin otetaan tosissaan, kun kasvoilla on enemmän "ilmettä" ja maskuliinisuutta. Mutta siinäpä vaan surkuttelette niitä suomalaisten "isoja" neniä, jos ei muuta surkuteltavaa ole! ;)

Vierailija
14/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo jos nyt sattuu tietämään että 95% suomalaisista eivät tietää taustansa eivätkä siitä että monella on juutalaistausta, iso nenä on luonnenpiirre ja älykkyyden merkki.

Terveiset. Venäjään juutalainen..Puolalais holokaustiselta säästynyt jälkiläinen.

Vierailija
15/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu'u kyllä täysin samaa mieltä! Milläköhän saisi tämän gorillan klyyvarin pienemmäksi? laitan joka yö nukkumaan mennessä pyykkipojan nenääni, jospa se auttaisi, luin täältä että tehoaa hyvin!! ei nyt ole varaa leikkaukseen ja pikavippejäkään ei viittisi ottaa :(

Vierailija
16/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olan kyomy nokainen ulkomallainen mies ja minon vaimo mäni eilan yks piäni leikkas ja siten hän tuli ihan kaunis pienni nenä nonnin mitasä tykat victoria beckhma nenä nin hansano mule tule hyvä nenä kon maksa paljon!

Vierailija
17/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjanopettajani mielestä suomalaisissa silmiinpistävintä on pienet nenät. Syykin oli hänestä ilmiselvä - täällä iso nenä paleltuisi. Sopeutuma siis.

Vierailija
18/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ihmiset keksivätkin hävetä.

Vierailija
19/36 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kunnon kokoinen eikä haittaa yhtään. :) Niin kauan kuin henki kulkee on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi