Suomalaisilla isot nenät!?
Mitas mielta olette tasta? Viela kauheamman kokosia nenia loytyy mm. ranskasta, englannista (missa maailman rumimmat ihmiset ovat) seka Allah-maista, joita en voi sietaa. Ma olen ainakin harkinnut menevani nenaleikkaukseen heti kun saan rahat kokoon. Ilme kirkastuu, kun paapiste ei ole nenassa. Parhaimmat nenat loytyvat jenkeista, siro/pieni nena.
Kommentit (36)
Ainoastaan jos puhutaan sieraimien leveydestä. Vartta on turha kysellä.
Mulla on iso nenä. Vituttaa. Penskana jo vitsailtiin asiasta että olen pinokkio ja noita-akka jne
Mä oon ite isonenänen ja olen kyllä päättänyt pienentää sen plastiikkakirurgialla vielä, silloin , kun minulla on rahaa tarpeeksi. Ja sitten olen erittäin tyytyväinen nenääni.
Kyllä naamassa kunnon nenä pitää olla. Venäläiset nuoret naiset ovat kauniita, koska nenä antaa kasvoille upeaa ryhtiä.
En muuten ole tossukka, joka haikailee venäläisten naisten perään. Olen ihan suomalainen nainen, joka teini-iässä vihasi omaa nenäänsä.
Nyt vanhempana en vaihtaisi nenääni mistään hinnasta. Jotenkin se on niin ylväs, että kasvoni näyttävät vieläkin timmiltä. :)
Minä haluaisin sellaisen ison kyömynenän, joka olisi myös edestä katsoen pitkä. Mutta mulla valitettavasti on sellainen tylsä perisuomalainen edestä katsoen lyhyt mutta leveä lättänokka.
onhan meillä. valtaosalla joko hyppyri tai pottu.. itse kuitenkin asennoidun niin, että maailmassa on muutakin murehdittavaa kuin nenä :D
minua ei haittaa että nenä on pysty, mutta leveys & isot sieraimet kyllä ketuttavat! :( ei ole mukavaa, että minusta näkyy ensin suunnilleen sieraimet...
Mulla on iso nenä ja tykkään! Vaikka pieni se on mieheni nenään verrattuna. Sillä on ihan täydellinen nenä! Jos voisin valita taikaiskusta itselleni vähän erilaisen nenän niin muokkaisin vähän, mutten pieneksi. On pienetkin nenät kauniita omalla tavallaan, semmoisia siroja. Onnekseni oma makuni on enemmän isojen puolella, olisihan se inhottavaa kaivata kirurgiaa.
Oletteko muuten huomanneet että venäläisillä naisilla se nenä lähtee yleensä jo otsasta asti, kun taas pohjoismaalaisilla ja länsieurooppalaisilla naisilla se lähtee vasta silmien välistä.
New Yorkissa näkee paljon isonenäisiä naisia, ovat juutalaista perimää. Los Angelesissa lähes kaikki leikkuuttavat nenänsä pienemmiksi, Nykissä ollaan enemmän eurooppalaisittain eli ei välitetä pikkuasioista eikä leikellä tervettä kehoa turhaan.
Suomalaisten nenät ovat usein pyöreäpäisiä pottunokkia, ei sellaisia pitkiä teräviä parishilttonimaisia isohkoja.
Suomalaisilla on vitun rumat isot nenät kun vertaa ruotsalaisiin joilla kapeat ja suorat.
Ja kukaan tuskin sietää sinuakaan ap. Vit un idiootti
Tällä naisella on iso klyyvari ja näyttää mielestäni aivan upealta. http://resizing.flixster.com/Y_G7KJRvuGJH079Oa90F2YM9GA4=/682x1023/dkpu…
Minulla on normaalikokoinen nenä jota pidin joskus isona. Kaverillani on luonnostaan pieni nysä barbienukkenenä, ja sen ongelmana on ettei silmälasit ja aurinkolasit meinaa pysyä nenällään vaan luiskahtavat aina alas. Kadehdin sitä joskus kauan sitten mutten enää, hän on sanonut kadehtivansa minun nenää :DD
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin pieni, siro ja suora nenä. Niin on miehellänikin ja lapsillamme. Olisi se aika kamalaa, jos olisi sellainen iso ja leveä pottunokka.
Toisaalta, en ole yhtään suomalaisen näköinen edes :D Tumma, hoikka, isot ruskeat silmät ja lähes mustat hiukset ;) Mistä lie geenit tullut.
No romanimieheltä, hai? :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naamassa kunnon nenä pitää olla. Venäläiset nuoret naiset ovat kauniita, koska nenä antaa kasvoille upeaa ryhtiä.
En muuten ole tossukka, joka haikailee venäläisten naisten perään. Olen ihan suomalainen nainen, joka teini-iässä vihasi omaa nenäänsä.
Nyt vanhempana en vaihtaisi nenääni mistään hinnasta. Jotenkin se on niin ylväs, että kasvoni näyttävät vieläkin timmiltä. :)
Söpöä. Joku taitaa todella tykätä nenästään. :)
Mulla on pottunokka. Vihaan sitä, leikkaisin jos olisi varaa.