Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kipeänä olet itse ajanut lääkäriin?

Vierailija
25.07.2014 |

Tuttavapiirissäni löytyy nainen joka ajoi itse päivystykseen ja sieltä sairaalaan umpisuolileikkaukseen, ja mies joka ajoi lääkäriin koska epäili että saattaisi olla umpparitulehdus mutta löytyikin suht iso kasvain munuaisissa joka sitten leikattiin pois.
Jos en tuntisi näitä ihmisiä, en välttämättä edes uskoisi että on totta....
Kuinka moni täällä ajaisi/on ajanut vastaavissa tilanteissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Nännit tulessa ajoin ensiapuun... No ei nännit oikeasti palaneet, mutta oli melko laajat toisen asteen palovammat ylävartalossa.

Vierailija
2/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpparin takia itsekin ajoin terkkariin. Oli tosin niin epämääräiset oireet etten ite tajunnu vaikka kaksinkerroin kävelin. Lähete kouraan ja takaisin kotiin viemään auto, jolloin meinasi taju lähteä. Sitten taksilla päivystykseen ja leikkaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitkeitä sissejä olette....

Vierailija
4/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovassa kuumeessa, että ajoin punaisia päin ja ehdin niin napin kuorma-auton alta pois. Kolme lasta kyydissä.

Vierailija
5/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen munuaiskasvain nyt ei ole mikään este auton ajamiselle. Monilla on kasvain vuosia tietämättään. Onko se sankaruutta, että menee sitten autolla sairaalaan, missä se todetaan? Kipuahan ei ole silloin ollut.

Vierailija
6/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 08:57"]Aloituksen munuaiskasvain nyt ei ole mikään este auton ajamiselle. Monilla on kasvain vuosia tietämättään. Onko se sankaruutta, että menee sitten autolla sairaalaan, missä se todetaan? Kipuahan ei ole silloin ollut.

[/quote]

No eikö sillä ollut kipuja kun epäili umpisuolta ensin? Munuaiskipu on muuten sellaista että sitä pahempaa kipua en ole edes synnytyksessä kokenut - en kyllä ole sen kanssa autolla ajellutkaan.

Vierailija
7/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämään ajoin itse..

Vierailija
8/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehtuneella umpparilla tein kotihoitotyössä iltavuoron, vatsakipu alkoi aamuyöllä. Iltavuoron jälkeen menin päivystykseen. :)

Vierailija
9/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin itse synnyttämään, kerkesin olla synnytysosastolla vain puoli tuntia ennenkuin lapsi syntyi.

Vierailija
10/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartilihasten jumiutuminen, pää jumissa 45 asteen kulmassa ja joka töyssy veti silmät kiinni kivusta. Sekä munuaisten pettäessä pysähtyen välillä pusikkoon valutteleen pikkukaverista helakan punasta verta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän