G: pinppisi nimi (=ruoka jota viimeksi söit)
Kommentit (234)
ihhhiiihhhiihhhiiiii. superhauskaa!!!
Mua ainakin naurattaa se ajatus, että pimppini nimi on Nyhtöpossu. Ja niin se naurattaa aivan helvetisti myös mun miestäni, jolle tästä avauksesta kerroin :'D Aivot narikkaan välillä, on terveellistä!
Nyhtöpossu oli kyllä paras :'D Repesin!
Mulla on kuivasti vaan "näkkäri". Olis nyt edes ollut se ruispuikula...
Erittäin kuiva ja halpa kaupan pakastealtaan nugetti.
Muahhahah, olen ylpeä jos olen tällä aloituksella saanut edes yhden kukkahattutätin maailmankirjat sekaisin. Ap
Ylilaudan huumori on kehittyneempää. Hivenen tanniinista ja hapanta, mutta kypsää. Hyvistä rypäleistä tehty.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:28"]
Ylilaudan huumori on kehittyneempää. Hivenen tanniinista ja hapanta, mutta kypsää. Hyvistä rypäleistä tehty.
[/quote]
Ylilaudan huumori on puberteettihuumoria. Sellaista huumoria, joka perustuu vain siihen että on jännää kiroilla ja puhua seksistä väkivaltaisesti. Hauskuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, ainoastaan pelkän esittämisen ja huomionhakemisen.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:28"]
[/quote]
Ylilaudan huumori on puberteettihuumoria. Sellaista huumoria, joka perustuu vain siihen että on jännää kiroilla ja puhua seksistä väkivaltaisesti. Hauskuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, ainoastaan pelkän esittämisen ja huomionhakemisen.
[/quote]
Onhan siellä teini-iän ylittäneitäkin. Veikkaan, että enemmistö on yli 18
Voi ei... kermatorttu.