Jättisitkö 8kk isovanhemmille viikoksi hoitoon?
Kommentit (19)
Eli jotain tällaista saisi tapahtua: mies kuolisi auto-onnettomuudessa ja minä itse joutuisin sairaalaan... Sitten olis pakko jättää vauva siksi aikaa isovanhemmille...
Jos ei oteta katastrofeja lukuun. En ollut vielä edes yöksi jättänyt, kun söi rintaa vielä yölläkin.
Päiväksi voisin isovanhemmilleen antaa hoitoon mutten vielä edes yhdeksi yöksikään.
Onko joku sitten jättänyt? Kerro ihmeessä niin voidaan haukkua täällä AV:lla sellainen ihminen =)
Tiedän kyllä 11kk:n joka oli viikon isovanhemmilla.
Itse en jättäisi 8 kk:n ikäistä vielä hoitoon ollenkaan, en päivälläkään.
Ja silloinkin isälle. Mutta poika vierastaa tällä hetkellä hurjasti ja eroahdistus kova, niin ja tissipoika, joten en käytännössäkään onnistuisi. Ehkä 2 v voisin jättää viikoksi tuttuun paikkaan.
Se oli elämäni helvetillisin viikko. En ehkä suosittele.
kärsinyt, ainakin tuntuu onnelliselta kolmevuotiaalta nykyään :) itsellä siinä varmasti enemmän ikävä oli.
Yhdeksi yöksi voisin jättää tuon ikäisen.
Tai vaikka keski-iässä, kun esim. avioero aktivoi sen aivoissa uinuvan kokemuksen hylkäämisestä.
mitä traumoja lapselle voi tulla, jos on tuttujen ja turvallisten isovanhempien kanssa, joihin on tottunut. Ja kaikkein parasta olisi että isovanemmat tulisivat lapsen kotiin, tuttuun ympäristöön. Itse olen jättänyt 8 kk ikäisen 5 yöksi, eikä ollut mitään ongelmia.
kasikuiselle rintamaito on vielä pääravinto, vaikka kiinteisiinkin harjoittelee. Kyllä meillä syötiin siinä iässä öisinkin vielä ihan jatkuvasti ja vieressä tietty nukkui :)
lapsihan vielä pieni