Aikuinen saparopää, huh
Käväisin juuri McDonaldsissa shoppailukierroksen näännyttämänä. Meinasi mennä QP väärään kurkkuun kun viereiseen pöytään tuli noin 50nen pariskunta. Naisella oli saparot päässä, silleen tosi ylhäällä vielä. Takatukka roikkui vapaana.... Outo kampaus.
Ei ollut mikään ruusu muutenkaan. Mutta ei tuo tukka nyt ainakaan parantanut ulkonäköä. Ja ihan Espoossa tämä näky.
Kommentit (22)
Suihinotto saparot. Ällötävä mielikuva.
Hei, se olin ehkä minä? Olen lastentarhanopettaja ja varmaan haluatkin minun näyttävän tavallista leikkisämmältä ;)
btw. elämä ei ole niin vakavaa.
Pidä huoli omasta saparostasi, nöf nöf 8)
Mulla oli kerran töissä saparot, kun tiesin että juhlitaan asiakkaiden kanssa (nuorten) pikkujouluja ja saan päähäni tonttulakin. Semmoisella hilpeällä nissepolkka-meiningillä vedettiin se työvuoro.
Tämän työvuoron jälkeen sitten miespuoliset kollegat muuttivat suhtautumista minuun, alkoi tulla ties mitä vihjailuja ja epämääräisiä sähköposteja ja silmäniskuja.
Hyh. Ainakin näköjään meidän yksikön ukkoihin tuo saparolook vetosi, itselläni nolotti ja ällötti :(
Kuka edes käy niin epäekologisessa, epäeettisessä ja epäterveellisessä paikassa syömässä? :o
Mullakin on saparot. Ihan kätevää esim. uintireissulla kun on pitkä luonnonkihara. En tosin käy mäkkärissä ja liikuntaakin harrastan.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 17:34"]Suihinotto saparot. Ällötävä mielikuva.
[/quote]
Päinvastoin. Kelpaisi kiva nainen suihinottosaparoilla. <3
T: postimies
Kuka kehtaa arvostella muita ihmisiä noin? Kuulostat melko kuivalta ja happamalta tyypiltä. Miehesikö sitä naista sillain katseli? :(
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 17:41"]Kuka edes käy niin epäekologisessa, epäeettisessä ja epäterveellisessä paikassa syömässä? :o
[/quote]
Ainakin nyt ap, se aikuinen saparopää ja ehkä pari muuta, kyn lafka on vielä pystyssä noinkin vahvasti.
Mä pidän salilla saparoita. Hiukset ei riitä ponnarille, mutta on kuitenkin niin pitkät, että on tiellä. Onks tää jotenki huono?
No ihmisillä on erilaisia tyylejä ja toiset tykkää saparoista. Antaa kaikkien kukkien kukkia ;)
Ei kannattaisi käydä McDonald'sissa jos haluaa olla normaalipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 18:30"]Ei kannattaisi käydä McDonald'sissa jos haluaa olla normaalipainoinen.
[/quote]
Niin koska mäkkärissähän ei ikinä käy hoikkia ihmisiä joille se rasva ei tartu vartaloon.
Tehdään näin, kato peiliin ja jos olet todella täydellinen niin vasta sitten sinulla on varaa arvostella toisia.
Mikä ihmisiä vaivaa kun täytyy mollata toisten ulkomuotoa. Kait tunnet itsesi jotenkin muka paremmaksi.
Pidin joskus kolmekymppisenä sinkkuna saparoita ihan ulkona kavereiden kanssa ja juhlissa. Nyt nelikymppisenä kahden pienen lapsen äitinä se tuntuisi nololta. Mutta jokainen tyylillään.Onhan kesä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 17:41"]
Kuka edes käy niin epäekologisessa, epäeettisessä ja epäterveellisessä paikassa syömässä? :o
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 17:41"]Kuka edes käy niin epäekologisessa, epäeettisessä ja epäterveellisessä paikassa syömässä? :o
[/quote]
Junttieinarit
On mullakin välillä suihinotto saparot..tosin kotioloissa vaan ja olen huomattavasti nuorempi.