Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirveä tuo avustustyöntekijöiden surma!

Vierailija
24.07.2014 |

Edellisistä marttyyrikuolemista taitaa olla kymmeniä vuosia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hirveä. Mutta ei jakseta puhua marttyyrikuolemista pliis. Tämän esittäminen uskonsotana ei paranna tilannetta vaan tekee siitä huonomman.

Vierailija
2/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi käydä! Jokainen kriisialueille lähtijä tietää mihin ryhtyy. Nyt vaan kävi näin ikävästi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afghanistanissa todellakin riskit avustutyöntekijöille ovat suuret. Enemmän määrällisesti kuolee kyllä paikallisia.

Vierailija
4/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaksi kristittyä avustustyöntekijää surmataan?

Marttyyri = uskonsa tai aatteensa takia kuollut henkilö

Vierailija
5/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:35"]jos kaksi kristittyä avustustyöntekijää surmataan?

Marttyyri = uskonsa tai aatteensa takia kuollut henkilö

[/quote]

No ne olivat kyllä ihan kehitysyhteistyön tekijöitä, joita rahoittaa mm. Suomen UM. Organisaatio on kristitty, mutta ei tässä nyt eniten kristinuskosta ollut kyse.

Vierailija
6/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sattumalta vaan taustajärjestönä oli Kansanlähetys. Avustustyöstä toki oli kyse. Tuskin olivat muuten psykiatreja, arvelen, että toimivat psykiatrisina sairaanhoitajina.

Vierailija
7/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon rumasti, mutta sitä saa mitä tilaa. Mua ei noihin primitiiviisiin valtioihin sais mistään hinnasta.

Vierailija
8/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:42"]No, tuo vaara on olemassa jos lähtee levittämään tuonnepäin maailmaa omaa taikauskoansa, ehdotan näille Darwin-palkintoa.

[/quote]

Luepa järjestöstä jolle he työskentelivät. Heillä on mm. terveysprojekteja näkövammaisille. Ihan tavallinen kehitysyhteistyöjärjestö näkyisi olevan. Ei sitä muuten UM rahoittaisikaan. Taustaltaan kristittyjä/muslimi jne avustusjärjestöjä on paljon. Se ei tarkoita automaattisesti lähetyssaarnausta. Afganistan on vaarallinen maa ihan kaikille.

Vierailija
9/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:44"]Sanon rumasti, mutta sitä saa mitä tilaa. Mua ei noihin primitiiviisiin valtioihin sais mistään hinnasta.

[/quote]

Ne tavalliset ihmiset eivät ole tilanneet kriisialueilla monesti yhtään mitään. Saavat kuitenkin palkaksern sodan ja monesti ainoa joka auttaa on ulkomainen avustusjärjestö, kun omalla valtiolla menee resurssit sotimiseen.

Vierailija
10/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta onnesta tuossa oli kyse. Olen ymmärtänyt että tuossa maassa on rauhatonta ja nyt vaan oli huonoa onnea matkassa ja kävi noin 

Vierailija
11/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot otsikot ja mammat ja mummot voivottelee!!!! Omista valinnoista tässäkin kyse, toki ikävä tapaus. Kuolema todennäköisempää sota-alueella kun peruna kellarissa. Näitä tulee ja menee....

Vierailija
12/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:44"]Sanon rumasti, mutta sitä saa mitä tilaa. Mua ei noihin primitiiviisiin valtioihin sais mistään hinnasta.

[/quote]

Ne tavalliset ihmiset eivät ole tilanneet kriisialueilla monesti yhtään mitään. Saavat kuitenkin palkaksern sodan ja monesti ainoa joka auttaa on ulkomainen avustusjärjestö, kun omalla valtiolla menee resurssit sotimiseen.

[/quote] 

Juuri niinkuin palestiinassa, eikä vain? 

Vierailija
13/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia kissanpentuluokkaantumisia voivotellaan ja vatvotaan ja tämä kuitataan voi-voi ja sellaista sattuu -lauseilla :(

NYT olen todella pettynyt suomalaisiin naisiin.

Vierailija
14/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 17:41"]

kaikenlaisia kissanpentuluokkaantumisia voivotellaan ja vatvotaan ja tämä kuitataan voi-voi ja sellaista sattuu -lauseilla :(

NYT olen todella pettynyt suomalaisiin naisiin.

[/quote]

Ne kissanpennut ei tietentahtoen mene paikkaan missä ne on epätoivottuja ainakin osan väestön mielestä joten ne eivät itse valitse sitä riskiä, että henki voi mennä.

Vierailija
15/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä työntekijät tekivät valintansa itse. Koti- ja lemmikkieläimet ovat yleensä ihmisen vastuulla ja hoidettavana. 

Vierailija
16/16 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi