Apua! Treffit hu ja ryypänny kaks viikkoo
Eli terasilla istuna ja naama aivan ruskea kuin puistojuopolla. Ryypännyt 2 viikkoa putkeen ja naama turvoksissa lisäksi. Huomenna olisi ensimmäiset treffit nettideitin kanssa!
Miten saan turvotuksen ja nesteet pois huomiseksi? Että en kärähdä heti alkoholismista ja pääsen kenties pidemmälle jutussa (vaikka vain sänkyyn)? Nainen siis ei siedä juoppoja ja olen valehdellut olevani kohtuukäyttäjä :/ t. Mies 36v
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:47"]
Eli terasilla istuna ja naama aivan ruskea kuin puistojuopolla. Ryypännyt 2 viikkoa putkeen ja naama turvoksissa lisäksi. Huomenna olisi ensimmäiset treffit nettideitin kanssa!
Miten saan turvotuksen ja nesteet pois huomiseksi? Että en kärähdä heti alkoholismista ja pääsen kenties pidemmälle jutussa (vaikka vain sänkyyn)? Nainen siis ei siedä juoppoja ja olen valehdellut olevani kohtuukäyttäjä :/ t. Mies 36v
[/quote]
Siis, oletko se sinä? :) Taidan olla sun huominen deittis...
Tosi helpottavaa kuulla, että sullakin on rankka putki takana, niin mullakin! Ja pameilla mennään... :D
Sanoin vihaavani juoppoja, koska kaikki miehet etsii sitä raitista kivaa prinsessaa :/ ja säkin sanoit käyttäväsi alkoa kohtuullisesti...
Otetaan vaan huomenna yhdessä kunnon naamat :D
Pimppaa ei irtoo kun taisin saada festareilta jotain, kutisee ainakin, mut hei kylhän sä tiedät kun muisti menee ja sitä vaan sattuu ja tapahtuu :D
Huomiseen! ;)
Mitä sä sekoilet hutsu?
Multa melkein hamsteri kuollut ja sä yrität mun deittiä! Vähän respektiä.
[/quote]
Sorry molemmille :/ Ette kumpikaan ole mun huominen deitti vaan on paljon teitä luusereita tasokkaampi. Eronnut 2 lapsen äiti, uranainen ja hyvännäköinen. Siksi panostan huomiseen! Teidän takia en viitsisi edes vaivautua :D ap
[/quote]
Mistä sä sen voit tietää? Huomiseen, rattopoika ;)
Ehkä, ehkä annan sun nuolla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:15"]Ap saa vielä deliriumin huomenna just sopivasti treffeillä
[/quote]
Siksi mulla on 5mg pamit :D Ei huolta!
[/quote]
Juoppo sekakäyttäjä...
[/quote]
Sorry - lääkärin määräämiä just tähän tilanteeseen eli kun laitan putken poikki :) Sekaisin en vedä, vaan pitkien putkien katkaisemiseen tarkoitettu ja reseptillä!! ap
[/quote]
Eli juoppo olet.
Ei se horo kuitenkaan tajua missä kunnossa olet. Purskauta vaan rojut rööriin ja lähde baanalle.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:15"]Ap saa vielä deliriumin huomenna just sopivasti treffeillä
[/quote]
Siksi mulla on 5mg pamit :D Ei huolta!
[/quote]
Juoppo sekakäyttäjä...
[/quote]
Sorry - lääkärin määräämiä just tähän tilanteeseen eli kun laitan putken poikki :) Sekaisin en vedä, vaan pitkien putkien katkaisemiseen tarkoitettu ja reseptillä!! ap
[/quote]
Eli juoppo olet.
[/quote]
Oliko se sulle vielä epäselvää?
Uskomaton itsetunto tällä miehellä :D
Itse on rappioalkoholisti ja luulee ansaitsevansa raittiin uranaisen :D
Että ihan panostaa diapamin voimalla, ei hitto.... :DDDD
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:00"]
Ei se horo kuitenkaan tajua missä kunnossa olet. Purskauta vaan rojut rööriin ja lähde baanalle.
[/quote]
Tämä deitti ei ole horo tai muutenkaan samassa kategoriassa :) ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:00"]
[/quote]
Tämä deitti ei ole horo tai muutenkaan samassa kategoriassa :) ap
[/quote]
Niin, ei ole samassa kategoriassa kuin sinä...
Kerropa mitä annettavaa sulla olisi tuolle naiselle? Voin jo nyt sanoa ettet ole hyvä seksissäkään, koska olet alkoholisti.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:58"]
Se nyt ei ole pointti oonko valehdellu vai joutuuko toinen kärsimään!!! Vaan MITEN SAAN TURVOTUKSEN JA NESTEET POIS:)
[/quote]
No ei me sulle sitä olla kertomassa...
Koita nyt vain juoppo pärjäillä...
Vitun juopot kerjää vinkkejä, hyi hitto!
Tää Terde-Tero seikkailee ens yönä mun painajaisissa...
Mieti: odotat treffejä ja hauskaa iltaa mukavan ja fiksun tyypin kanssa ja kohtaatkin hyvinmarinoidun valepukin.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:17"]
Tää Terde-Tero seikkailee ens yönä mun painajaisissa...
Mieti: odotat treffejä ja hauskaa iltaa mukavan ja fiksun tyypin kanssa ja kohtaatkin hyvinmarinoidun valepukin.
[/quote]
No niinpä... Eikä edes näe toiminnassaan mitään väärää :o
Juoppous todellakin tuhoaa aivot.
Ja ihan hauska jos se nainen olisi oikeasti samanlainen valehtelija ja olis itsekin juoppo :D
Ap sais taas syyn juoda ("kaikki naiset on valehtelijahuoria")
oispa kiva olla kattoo, kun yks tulee täristen treffi paikalle, diapamin voimin. tosiasiassa, eipä juuri naurata.. t: Katkon hoitsu
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:47"]
[/quote]
Siis, oletko se sinä? :) Taidan olla sun huominen deittis...
Tosi helpottavaa kuulla, että sullakin on rankka putki takana, niin mullakin! Ja pameilla mennään... :D
Sanoin vihaavani juoppoja, koska kaikki miehet etsii sitä raitista kivaa prinsessaa :/ ja säkin sanoit käyttäväsi alkoa kohtuullisesti...
Otetaan vaan huomenna yhdessä kunnon naamat :D
Pimppaa ei irtoo kun taisin saada festareilta jotain, kutisee ainakin, mut hei kylhän sä tiedät kun muisti menee ja sitä vaan sattuu ja tapahtuu :D
Huomiseen! ;)
Mitä sä sekoilet hutsu?
Multa melkein hamsteri kuollut ja sä yrität mun deittiä! Vähän respektiä.
[/quote]
Sorry molemmille :/ Ette kumpikaan ole mun huominen deitti vaan on paljon teitä luusereita tasokkaampi. Eronnut 2 lapsen äiti, uranainen ja hyvännäköinen. Siksi panostan huomiseen! Teidän takia en viitsisi edes vaivautua :D ap