Vegaanien tinder-esittely: se ruokavalio tulee heti ensimmäisessä virkkeessä :))
”Olen 32-vuotias vegaani ja ihanan ragdoll-kissan omistaja” 😂
Jo olisin saanut euron joka kerta kun näen tällaisen aloituksen olisin aika varoissani.
Kommentit (52)
Hyvä että vegaanien julmuus paljastetaan palstalla joka päivä.
Minulle ei olisi ongelma seurustella vegaanin kanssa, mutta kumma kyllä eivät itse ole yhtä suopeita minua, sekasyöjää, kohtaan. Kokonaan kasvissyöjäksi en halua alkaa, mutta syön ihan mielelläni välillä kasvisruokaakin.
On tullut huomattua oman kaveripiirin kautta, miten nämä asiat eivät todellakaan ns. kulje kahteen suuntaan. :)
Tykkään nauraa työttömille, mt-ongelmaisille, köyhille, vegaaneille ja weeteelle. En tiedä mitä tekisin ilman tätä palstaa, missä minut palkitaan valtavalla näkyvyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun laitan alkuun sen vegaanitiedon, se suodattaa heti kaikki vegaanivihaajat ja kaksinaismoralistiset ahdasmieliset setämiehet.
Kaksinaismoraalia on esittää vegaania ja pitää lihansyöjää kotieläimenä. Tai ylipäänsä pitää kotieläintä.
Näissä tapauksissa minä oletan, että se lemmikkieläin on vanhempi kuin vegaanius. Ymmärrän toki ettei ihminen halua perheenjäsenestään luopua vain siksi, että itse on ryhtynyt vegaaniksi, vaan huolehtii siitä sen elämän loppuun asti. Ei uuteen kotiin sijoittaminen varmaan kissallekaan mikään helppo kokemus olisi, jos ei vegaanillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei olisi ongelma seurustella vegaanin kanssa, mutta kumma kyllä eivät itse ole yhtä suopeita minua, sekasyöjää, kohtaan. Kokonaan kasvissyöjäksi en halua alkaa, mutta syön ihan mielelläni välillä kasvisruokaakin.
On tullut huomattua oman kaveripiirin kautta, miten nämä asiat eivät todellakaan ns. kulje kahteen suuntaan. :)
Miksi kummassa pitäisi kulkea kahteen suuntaan? Ei se tietenkään mene niin että jos sinä hyväksyt jonkin ominaisuuden kumppanissa, muilla olisi sama velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vegaanit eivät todellakaan syö välillä liharuokaa. Sen takia he ovat vegaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Harmillista. Oma puolisoni on sekaani ja minä valmistan hänenkin ruokansa.
t. Vegaanisesti syövä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti on taas palstan naisilla eri ääni kellossa, kuin miesten kalastuskuvista puhuttaessa.
Niitä ei saa yksikään mies laittaa tinderiin, koska prinsessoilla on heti tussu täynnä sepeliä.
"Hyvä että tulee heti ilmi". Kyllä sen voi sanoa näiden kalastajamiesten puolestakin ja heidän onnekseen.
Ei kannata keksiä asioita omasta pääsyä jos haluaa keskustelua.
Mikä tuossa oli keksittyä? Hyvin taas kaksinaismoralistinaiset femspleinaamassa ja alapeukuttamassa
No siis nimenomaan niistä kalastuskuvistahan yleisin mielipide oli se, että hyvä kun tulee heti ilmi. Ei tästä ole kuin pari viikkoa, kun aiheesta palstalla oli keskustelu. Siitä kävi selvästi ilmi, että paitsi että moni nainen jopa tykkäsi kalastusta harrastavista miehistä, suuri osa koki, että jos mies harrastaa kalastusta, sen voi oikein hyvin kertoa jo profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Johtusko tosta asenteesta? Että väität ettei ole mitään vastaan, mutta et pysty edes puheen tasolla sitä peittämään että selvästi on. Kun puheet ja teot ei kulje siihen samaan suuntaan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti on taas palstan naisilla eri ääni kellossa, kuin miesten kalastuskuvista puhuttaessa.
Niitä ei saa yksikään mies laittaa tinderiin, koska prinsessoilla on heti tussu täynnä sepeliä.
"Hyvä että tulee heti ilmi". Kyllä sen voi sanoa näiden kalastajamiesten puolestakin ja heidän onnekseen.
Ei kannata keksiä asioita omasta pääsyä jos haluaa keskustelua.
Mikä tuossa oli keksittyä? Hyvin taas kaksinaismoralistinaiset femspleinaamassa ja alapeukuttamassa
Eikö kuva kuolleesta tai kärsivästä eläimestä ole mielestäsi eri asia kuin itsensä kuvailu esittelytekstissä? Totta kai kalastajien ja metsästäjien kannattaa kertoa näistä harrastuksistaan jo ensi alkuun, mutta se kannattaa tehdä kirjallisesti eikä kuvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin tarkoituksella kalastuskuvan profiiliini. Toivon sen houkuttelevan vapaamielisiä ihmisiä, jotka ymmärtävät mistä ruoka tulee. Laitoin myös kuvan lemmikistäni, sillä en halua kumppania/seksiseuraa, joka on allerginen. Eikö tämä ole loogista ja säästä kaikkien aikaa? Ja sitten kun ihmiset vielä laittaisivat kunnollisia/rehellisiä kuvia eivätkä vain kalastelisi tykkäyksiä itsetuntoa buustatakseen. N37
Ensi kertaa luen jonkun kalastusfanaatikon väittävän että on vapaamielinen :D Ja vapaamielisyys ilmeisesti tarkoittaa että tykkää sinun harrastuksestasi.
Mistä päättelet, että kyseisen viestin kirjoittaja on kalastusfanaatikko?
Ensi kertaa luen jonkun kalastusfanaatikon väittävän että on vapaamielinen :D Ja vapaamielisyys ilmeisesti tarkoittaa että tykkää sinun harrastuksestasi.