Vegaanien tinder-esittely: se ruokavalio tulee heti ensimmäisessä virkkeessä :))
”Olen 32-vuotias vegaani ja ihanan ragdoll-kissan omistaja” 😂
Jo olisin saanut euron joka kerta kun näen tällaisen aloituksen olisin aika varoissani.
Kommentit (52)
Niin. Siksi, että kummankaan ei tarvitse tuhlata aikaansa sinuun.
Kun laitan alkuun sen vegaanitiedon, se suodattaa heti kaikki vegaanivihaajat ja kaksinaismoralistiset ahdasmieliset setämiehet.
Minusta on hyvä, että tuo ilmaistaan heti alkuunsa. Täällä palstalla ainakin on niin hirveää vegaanivihaa havaittavissa, että jos sitä on laajemmaltikin, olisihan se ikävää, jos tutustuisi johonkin tosi kivaan tyyppiin tinderin välityksellä, eikä voisikaan jatkaa suhdetta, kun vihakiukku iskisi päälle vasta paljon myöhemmin, kun selviäisi, että se henkilö onkin vegaani.
Sehän on vain hyvä että mainitaan, koska niin monelle lihaanille vegaanius on ongelma, ja yhtä lailla moni vegaani ei halua intohimoista lihansyöjää puolisoksi. Elämä on helpompaa kun voi kokata samaa ruokaa ja käydä yhdessä kivoissa ravintoloissa. Vegaanius on monella myös osa laajempaa elämänkatsomusta, missä ollaan kiinnostuneita ekologisesta elämäntyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun laitan alkuun sen vegaanitiedon, se suodattaa heti kaikki vegaanivihaajat ja kaksinaismoralistiset ahdasmieliset setämiehet.
Kaksinaismoraalia on esittää vegaania ja pitää lihansyöjää kotieläimenä. Tai ylipäänsä pitää kotieläintä.
Minusta on todella hyvä jos asia tulee heti esille.
Itse en halua vegaanin kanssa seurustella.
No, jos nyt sattuisi että tutustuisi johonkin älyttömän ihanaan mieheen jossain muualla ja tulisi ilmi ettei hän syö mitään eläinperäistä, eikä minun syömiseni olisi ongelma hänelle, niin voisihan sitä ehkä harkita.
Mutta deittipalstoilla kun nyt lähdetään liikkeelle vähän eri tavalla, niin ei erityisesti kiinnosta lähteä tutustumaan enempää.
Sama koskee kyllä näitä rahka ja kana -hemmoja myös. No joo, siinä ei ehkä auttaisi edes se että olisi tutustunut ensin muuten vaan.
AP on nolannut itsensä kaikissa viime päivinä perustamissaan vegaanimollausketjuissa mutta jokin itsensä häpäisemisen tarve saa yrittämään aina uudelleen. Ja nauruhymiötä viestin loppuun.
Valistunut veikkaus on ettei ap ole saanut yhtään tykkäystä Tinderissä.
Se on elämäntapa, ei vaan ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti on taas palstan naisilla eri ääni kellossa, kuin miesten kalastuskuvista puhuttaessa.
Niitä ei saa yksikään mies laittaa tinderiin, koska prinsessoilla on heti tussu täynnä sepeliä.
"Hyvä että tulee heti ilmi". Kyllä sen voi sanoa näiden kalastajamiesten puolestakin ja heidän onnekseen.
Ei kannata keksiä asioita omasta pääsyä jos haluaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoraalia on esittää vegaania ja pitää lihansyöjää kotieläimenä. Tai ylipäänsä pitää kotieläintä.
Mitä kaksinaismoralistista siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti on taas palstan naisilla eri ääni kellossa, kuin miesten kalastuskuvista puhuttaessa.
Niitä ei saa yksikään mies laittaa tinderiin, koska prinsessoilla on heti tussu täynnä sepeliä.
"Hyvä että tulee heti ilmi". Kyllä sen voi sanoa näiden kalastajamiesten puolestakin ja heidän onnekseen.
Ei kannata keksiä asioita omasta pääsyä jos haluaa keskustelua.
Mikä tuossa oli keksittyä? Hyvin taas kaksinaismoralistinaiset femspleinaamassa ja alapeukuttamassa
Hyvä että tulee esille kättelyssä. Jos toisen lihansyönti sotii omaa ideologiaa vastaan, on helppo pyyhkäistä vasemmalle.
Eri asia on, kannattaako vegaaniudella luoda omaa identiteettiä tai olla vegaani muodin vuoksi vai onko se "vain" arvovalinta. Ihminen tekee elämässään muutakin kun syö.
Monelle tuo voi olla ratkaiseva tieto, joten eikö ole ihan hyvä, että se kerrotaan heti alussa?
Omalle puolisolleni ruokavalioni ei ole ongelma, mutta ei kaikki miehet halua elämää, jossa pitää valita ravintolat ja kahvilat toisen osapuolen erityisruokavalion perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ja aina se kissa…
Minusta sekin kannattaa mainita mahdollisimman pian. Juuri sen takia, että jos on allerginen tai kissat ovat turnoff, niin molempien aikaa säästyy.,
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut niihin ketjuihin täysin samalla tavalla. Jos olisin sinkku ja Tinderissä, niin todellakin haluaisin tietää jo profiilista, jos mies kalastaa tai esim. metsästää.
Vierailija kirjoitti:
Se on elämäntapa, ei vaan ruokavalio.
Kyllä se on meille monille myös vain ruokavalio. Ja koska olen oppinut, että aina löytyy asiasta nipottajia, ilmaisen ylipäänsä asian niin, että "syön vegaanisesti" ja senkin vain silloin, kun kysytään esim. jonkun tilaisuuden ruokailuja varten.
Tuntemillani vegaaneilla ei ole lemmikkieläimiä. Mutta kuka nyt lemmikkinsä piikille pistäisi, jos vegaaniksi ryhtyy?
Entä sitten? Vedä vasemmalle jos et tykkää. Itselleni vegaanius on osa jokapäiväistä elämää ja myös keskeinen osa omaa etiikan tajuani ja maailmankuvaani. Haluan myös vegaanisen kumppanin (sellainen minulla jo onkin), jotta yhdessä syöminen on helppoa ja arvomaailmat täsmäävät. Siksi se on deittiprofiileissa lukenut ja olen tapaillut kivoja vegaanimiehiä sen ansiosta.
Ja aina se kissa…