Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaanien tinder-esittely: se ruokavalio tulee heti ensimmäisessä virkkeessä :))

Vierailija
18.07.2021 |

”Olen 32-vuotias vegaani ja ihanan ragdoll-kissan omistaja” 😂

Jo olisin saanut euron joka kerta kun näen tällaisen aloituksen olisin aika varoissani.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vegaani saapuu juhlaan, hän alkaa jo ovella tivaamaan onko ruoka ja viini vegaanista. Mutta kun jälkiruuaksi on vegaanille taatelikakkua ja muille kermavaahto, munasokerikakkupohja, munanvalkuaismarenki mansikkakakku-niin vegaanius unohtuu!

Vierailija
22/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti on taas palstan naisilla eri ääni kellossa, kuin miesten kalastuskuvista puhuttaessa.

Niitä ei saa yksikään mies laittaa tinderiin, koska prinsessoilla on heti tussu täynnä sepeliä.

"Hyvä että tulee heti ilmi". Kyllä sen voi sanoa näiden kalastajamiesten puolestakin ja heidän onnekseen. 

Ei kannata keksiä asioita omasta pääsyä jos haluaa keskustelua.

Mikä tuossa oli keksittyä? Hyvin taas kaksinaismoralistinaiset femspleinaamassa ja alapeukuttamassa 

Saitko alapeukun? Sitä ei tunteellinen mies kestä. :(((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on elämäntapa, ei vaan ruokavalio.

Kyllä se on meille monille myös vain ruokavalio. Ja koska olen oppinut, että aina löytyy asiasta nipottajia, ilmaisen ylipäänsä asian niin, että  "syön vegaanisesti" ja senkin vain silloin, kun kysytään esim. jonkun tilaisuuden ruokailuja varten.

No ihan sama mikä se sulle on, virallisesti se on elämäntapa, ei ruokavalio.

Veganismi on elämäntapa, jossa pyritään välttämään kaikkea eläinten hyväksikäyttöä ja riistoa olemalla kuluttamatta tuotteita, joissa on eläinperäisiä ainesosia kuten esimerkiksi liha- ja maitotuotteita sekä nahkakenkiä ja villavaatteita

Vierailija
24/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vegaani saapuu juhlaan, hän alkaa jo ovella tivaamaan onko ruoka ja viini vegaanista. Mutta kun jälkiruuaksi on vegaanille taatelikakkua ja muille kermavaahto, munasokerikakkupohja, munanvalkuaismarenki mansikkakakku-niin vegaanius unohtuu!

Mahtavaa legendaa mansikkakakusta. Kerro lisää, keksit kyllä jotain.

Vierailija
25/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotioloissa vegaani, mutta ei tulisi mieleenkään laittaa sitä mihinkään tinder-profiiliin tai mainostaa asiaa uudelle tuttavuudelle. Tai vanhallekaan sen puoleen. Jos on jotain ruokaan liittyviä tapahtumia tai toinen haluaa laittaa ruokaa, niin sanon että pääsääntöisesti en käytä maito- tai lihatuotteita, mutta joustan asiasta tarpeen mukaan. Ei ole uskonto minulle.

Vierailija
26/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui varmaan Porvoossa?

Vierailija
27/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun laitan alkuun sen vegaanitiedon, se suodattaa heti kaikki vegaanivihaajat ja kaksinaismoralistiset ahdasmieliset setämiehet.

Kaksinaismoraalia on esittää vegaania ja pitää lihansyöjää kotieläimenä. Tai ylipäänsä pitää kotieläintä.

Ihminen pärjää ilman lihaa, esim. kissa ei, vaan on eläinrääkkäystä olla antamatta kissalle lihaa. En näe tässä kaksinaismoraalia vaan eläinlajin tarpeiden mukaisesti valitut ruokavaliot. Mun kissa on rescue ja sillä on mun luona paremmat olot kuin aiemmin elämässään, Suomessa kissojen paikka on rakastavien ihmisten kodeissa. Kuka sinä olet kritisoimaan tai saarnaamaan muiden valinnoista? Mitä itse teet eläinten hyväksi, vai oletkos itse kaksinaismoraalinen?

t. vegaani kissanomistaja

Vierailija
28/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vegaani saapuu juhlaan, hän alkaa jo ovella tivaamaan onko ruoka ja viini vegaanista.

Mistä tietää, että paikalla on vegaani? Odota, hän kertoo sen pian teille. :D

Vierailija
29/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minustakin hyvä kertoa ihan heti. Ei tule tuhlattua aikaa niihin ihmisiin, joita tässäkin ketjussa näyttää jo olevan kirjoituspuuhissa, joita vegaanius ärsyttää ihan periaatteestakin ja jotka luulevat, että on jotenkin hienoa naureskella toisten valinnoille. 

Vierailija
30/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin tarkoituksella kalastuskuvan profiiliini. Toivon sen houkuttelevan vapaamielisiä ihmisiä, jotka ymmärtävät mistä ruoka tulee. Laitoin myös kuvan lemmikistäni, sillä en halua kumppania/seksiseuraa, joka on allerginen. Eikö tämä ole loogista ja säästä kaikkien aikaa? Ja sitten kun ihmiset vielä laittaisivat kunnollisia/rehellisiä kuvia eivätkä vain kalastelisi tykkäyksiä itsetuntoa buustatakseen. N37

Vierailija
31/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, näitä kun lukee niin ”vegaanit on ihan hiljaa ruokavaliostaan ja lihansyöjät ne vaan öyhöttää” just joo 🤣

Vierailija
32/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on minustakin hyvä kertoa ihan heti. Ei tule tuhlattua aikaa niihin ihmisiin, joita tässäkin ketjussa näyttää jo olevan kirjoituspuuhissa, joita vegaanius ärsyttää ihan periaatteestakin ja jotka luulevat, että on jotenkin hienoa naureskella toisten valinnoille. 

Toki voit pitää trendien perässä juoksua valintana.

Vierailija
33/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta ihminen voi olla ihan vapaasti vegaani, kunhan ei ala saarnata mulle aiheesta ja oleta, että mä kokkaan vegaaniruokia. Voin toki syödä niitä pöperöjä, mutta yleensä maku ei ole ollut kummoinen.

Vierailija
34/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vegaani tulee juhliin, hänellä on iso kassi täynnä omia ruokia ja niitä varten hän valtaa keittiön kysymättä ja etsii siellä lautasia leväherkuilleen.

Vierailija
35/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä olen ollut nyt kasvissyöjä 22 vuotta, josta vegaani viisi vuotta. En ole ajatellut sen olevan kovin trendikästä, kun se tuntuu monille muille olevan niin kauheaa.

Vierailija
36/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on nolannut itsensä kaikissa viime päivinä perustamissaan vegaanimollausketjuissa mutta jokin itsensä häpäisemisen tarve saa yrittämään aina uudelleen. Ja nauruhymiötä viestin loppuun.

Palstalla päivystävä katkera vegakkiko se siinä?

Unohdit nauruhymiöt.

Vierailija
37/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun laitan alkuun sen vegaanitiedon, se suodattaa heti kaikki vegaanivihaajat ja kaksinaismoralistiset ahdasmieliset setämiehet.

Kaksinaismoraalia on esittää vegaania ja pitää lihansyöjää kotieläimenä. Tai ylipäänsä pitää kotieläintä.

Perustele.

Vierailija
38/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vegaani tulee juhliin, hänellä on iso kassi täynnä omia ruokia ja niitä varten hän valtaa keittiön kysymättä ja etsii siellä lautasia leväherkuilleen.

Kerro uudestaan se mansikkakakkujuttu. Se oli parempi.

Vierailija
39/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sen kirjoittaa monimutkaisemminkin: ”Etsin ajattelevaa seuraa joka jakaa samat arvot kanssani, älä vaivaudu jos pääsi on perC:ssä”.

Vierailija
40/52 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsimyksen pienentäminen on ihan sietämätön trendi. Miten ne kehtaa? Minä menen nyt paistamaan pihvin kostoksi. Siitä saitte vegaanit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi