Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antakaa hyviä vinkkejä laihduttamiseen ja kiinteytymiseen

Vierailija
24.07.2014 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH

Vierailija
2/8 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjan lihasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin ja kiinteydyin normaalipainon sisällä useamman kilon välttämällä turhia hiilareita ja pyöräilemällä työmatkat.

Pidin kyllä herkkupäiviäkin ja kahvilla saatoin ottaa jotain jos oli tarjolla. Olen laiska lähtemään lenkille joten liikunta tuli huomaamatta tuosta työmatkasta 20km/päivä.

Kannattaa miettiä joitain pieniä muutoksia elämään. Semmoisia herkkuja joista voit luopua ja liikuntaa jota on kiireisenäkin päivänä helppo yhdistää arkeen. Laihtuu ja kiinteytyy huomaamatta.

Vierailija
4/8 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä siinä laihduttamisessa on nyt niin saatanan vaikeaa. Syö vähemmän kun kulutat? Lapsikin ymmärtää sen

Vierailija
5/8 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen periaate, että saa herkutella niin paljon kun haluaa, mutta "normi ruoka" on sitten se terveellinen juttu. En koskaan syö pastaa/kermaa/vehnää/kovia rasvoja yms muuta turhaa. Mun mielestä nää suomalaisten "arkiruuat" on jotain aivan järkyttävää. Spaghettia ja jauhelihaa kermakastikkeella ja siihen sivuun ehkä muutama kurkkuviipale, eli ei mitään ravintoaineita. Ite suosin pääasiassa kasvisruokaa ja sillon kun tekee mieli syödä suklaata, niin syön sitä suklaata. Niin ja olen normaalipainoinen, enkä harrasta säännöllistä liikuntaa

Vierailija
6/8 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superdieetti tai Go Fat Go.

Helppo, tehokas ja nopea. Helppo omaksua.

Vierailija
7/8 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö herkkuja vain kun juhlapäivä esim vappu, pääsiäinen, joulu, syntymäpäivät jne.. näitä päiviä kertyy yllättävän paljon. Muuten syö lautasmallin mukaan. Leipä minimiin ym.. salitreeniä, lenkkiä tai mistä tykkäät niin väh 3kertaa viikko. Näin minä olen toiminut. Nyt helmikuusta -14kg. Ja matka jatkuu ihan huomaamatta....

Vierailija
8/8 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös jättänyt tän suomalaisten "normiruuan" pois ruokavaliostani. Syön monipuolisesti kasviksia ja kalaa, hiilarit saan lähinnä kaurapuurosta. Sen lisäksi voin syödä rakastamiani juustoja ja herkutellakin kohtuullisesti. Olen vain jättänyt pois turhakkeet kuten pastan, perunan, leivän jne.

Lenkillä ollessani jännitän ja rentoutan samalla vatsalihaksiani noin kymmenen puristuksen sarjoissa. Tämän kun tekee tunnin lenkin aikana niin monta kertaa kuin jaksaa, eipä aikaakaan, kun vatsalihakset alkavat pilkottaa :-)

n42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä