Joko olet lopettanut sheivaamisen?
Minä olen. Bikinirajat siistin epilaattorilla. Suosittelen lämpimästi mammojakin lopettamaan, sen aika on ohi.
N22
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:44"]Entä säärikarvat?
[/quote]Säärikarvat ajan.
Ap
[/quote]
Eli et ole lopettanus sheivaamista.
Hitto työ karvauskovaiset, olitte sitten puolesta tai vastaan, ootte tyhmiä :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 04:02"]Olen lopettanut. Yritin totuttaa kuukausien ajan ihon säännölliselle sheivaamiselle, mutta näppyjen puskeminen ei ota laantuakseen. Kaikki keinot kokeiltu, joten luovutin. Nyt olen loppukesän menemättä rannalle ja ottamatta kontaktia miehiin. Sitten kun iho on rauhoittunut, lähden sokerointilinjalle tai panostan laaseriin/valoimpulssihoitokertoihin. Sheivaus pilaa ihoni, itsetuntoni, seksielämäni ja lomasta nauttimisen.[/quote]
Hiostavana aikana ei kyllä sheivauksen aloitus tule toimimaan, jos on taipumusta noihin näppyihin. Laseri/valoimpulssihoito on kyllä hyvä, mutta jos on kovin tumma iho tai syntymämerkkejä/luomia, niin silloin saa olla kyllä tarkkana. Kärähtää helposti nekin ja sitten on taas pitkään kipeää.
Näin miehenä pitää kertoa, että näpyt loppui sheivaamisen jäljiltä alapäässä, kun nakkasi sinnekkin aftershavea samalla lailla kuin naamaan.
No pitkästä aikaa just sheivasin ne säärikarvat ja kainalokarvat, johan tosta taisi vuosi olla edellisestä kerrasta. Nyt saa taas olla, muihin karvoihin en nyt ole ajatellut koskea.
En ole sheivannut enää moneen vuoteen. Oliskohan ollut 4vuotta sitten, kun oli pakko lopettaa, koska sheivaaminen alkoi aiheuttamaan kamalaa kutinaa ja ihottumia, vaikka kuinka rasvasi, oli uudet terät yms.
Siirryin epilaattoriin, tarvitseepahan enää vaivautua harvemmin miettimään karvojaan. Alapään karvoja en epilaattorilla sentään aja, leikkaan ne saksilla lyhyemmiksi silloin kun on tarpeen.
Olen lopettanut kainaloiden sheivaamisen. Oli pakko, kun kainalot alkoi haista puolessa päivässä pesun ja dödön jälkeen. Nyt pysyy karvojen kanssa hajuttomana kaksikin päivää.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:36"]Mistä kohtaa ei kuulu enää sheivata? Eikö mistään?
[/quote]
Bikinirajat siistitään, samoin tarpeen mukaan uloimmat häppärit ja peppukarvat. Häpykummulta voi siistiä jos karvoitus on runsasta. Mikä nyt itsestä näyttää ja tuntuu mukavalta.
[/quote]
Toihan on jo melkein sama kun vetäs kaikki pois. Ainakaan näin miehenä ei moiset sheivituherot kiihota. Minusta ns hitlerin viikset on jopa rumemmat, kuin posliini, joka toki sekin on ihan semiruma. Kyllä pitää olla kunnon pöheikkö minne päänsä upottaa. Bikinarajaan minä vedän rajan (kumppanini suhteen), eikä silloinkaan saa olla mitkään minibikinit, eli juuri ja juuri vain ne saa vetää, jotka tursuaa ulos bikineistä, ei muuta. Rakastan nuolla karvaista tuheroo.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:13"]
Olen lopettanut kainaloiden sheivaamisen. Oli pakko, kun kainalot alkoi haista puolessa päivässä pesun ja dödön jälkeen. Nyt pysyy karvojen kanssa hajuttomana kaksikin päivää.
[/quote]
Loistavaa, näitä lisää!
nimim. kiihottavat kainalokarvat.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:18"]Toihan on jo melkein sama kun vetäs kaikki pois. Ainakaan näin miehenä ei moiset sheivituherot kiihota. Minusta ns hitlerin viikset on jopa rumemmat, kuin posliini, joka toki sekin on ihan semiruma. Kyllä pitää olla kunnon pöheikkö minne päänsä upottaa. Bikinarajaan minä vedän rajan (kumppanini suhteen), eikä silloinkaan saa olla mitkään minibikinit, eli juuri ja juuri vain ne saa vetää, jotka tursuaa ulos bikineistä, ei muuta. Rakastan nuolla karvaista tuheroo.
[/quote]
Ja seuraavaksi tulee mies joka on sitä mieltä, että kaikki karvat pois, silmäripsiä myöten. Suurin osa naisista on kauniita, oli karvoja tai ei. Itse preferoin karvattomuutta ja sillä on vaikutusta parinvalintaan, mutta jos joku ei halua itseään sheivailla, niin pyydän ottamaan yhteyttä sinuun.
Ihanat karvat, kaunista!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:32"]Ihanat karvat, kaunista!
Toiset tykkää, toiset ei, DrPepper USA!
JOKO NYT VITTU TAAAS.
Miten paljon te jaksatte jauhaa pillukarvoistanne??
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:36"]
JOKO NYT VITTU TAAAS.
Miten paljon te jaksatte jauhaa pillukarvoistanne??
[/quote]
Eiköhän vänkääminen ole käynnissä niin kauan, kun jollain on karvat/ei ole karvoja tai joku tykkää/ei tykkää karvoista.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:32"]
Ihanat karvat, kaunista!
[/quote]
Very chic!
Karvattomuus on aika kemo... Karvoilla on kuitenkin aina funktio. Miten te kaikki ootte menny siihen markkinatalouden harhaan, että niiden eliminoiminen olisi osoitus itsestä huolehtimisesta? Kyseenalaistaminen, anyone?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:45"]Karvattomuus on aika kemo... Karvoilla on kuitenkin aina funktio. Miten te kaikki ootte menny siihen markkinatalouden harhaan, että niiden eliminoiminen olisi osoitus itsestä huolehtimisesta? Kyseenalaistaminen, anyone?[/quote]
Kyseenalaistan karvojen funktion nykyisen hygienian, lääketieteen ja vaatetuksen aikana.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:35"]Minä olen. Bikinirajat siistin epilaattorilla. Suosittelen lämpimästi mammojakin lopettamaan, sen aika on ohi.
N22
[/quote]
Hänellä on missio. Karvaevankelista asialla.
Todellakin olen lopettanut sheivaamisen jo vuosia sitten! Karvat poistan nykyisin vartalosokerilla koko vartalosta (hiukset ja silmäripset sentään jätän luonnontilaan). Suosittelen varauksetta sinullekin, ap. Sokeroitu poslari on ehdottomasti ihanin, mukavin ja helpoin ratkaisu, mikä minulla on alapäässäni ollut. :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:45"]Karvattomuus on aika kemo... Karvoilla on kuitenkin aina funktio. Miten te kaikki ootte menny siihen markkinatalouden harhaan, että niiden eliminoiminen olisi osoitus itsestä huolehtimisesta? Kyseenalaistaminen, anyone?[/quote]
Kyseenalaistan karvojen funktion nykyisen hygienian, lääketieteen ja vaatetuksen aikana.
[/quote]
Itse kyseenalaistan nykyisen hygienian, lääketieteen ja vaatetuksen.
Itseasiassa en itsekään enää muuta kuin siisti alapäätä :o N20