Joko olet lopettanut sheivaamisen?
Minä olen. Bikinirajat siistin epilaattorilla. Suosittelen lämpimästi mammojakin lopettamaan, sen aika on ohi.
N22
Kommentit (37)
Mistä kohtaa ei kuulu enää sheivata? Eikö mistään?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:36"]Mistä kohtaa ei kuulu enää sheivata? Eikö mistään?
[/quote]
Bikinirajat siistitään, samoin tarpeen mukaan uloimmat häppärit ja peppukarvat. Häpykummulta voi siistiä jos karvoitus on runsasta. Mikä nyt itsestä näyttää ja tuntuu mukavalta.
Lopetin mieheni pyynnöstä ja huomasin sen antavan kummasti poweria miehelleni. Välillä mieheni haluaa että otan saikkua, että meillä olisi enemmän aikaa seksiin.
Posliini paras, lyhyt ja pieni kiitorata on kans ok
En sillä sänki ärsyttää joten Sheivaan pois. En myöskään tykkää karvoista itselleni. Toki en Sheivaa käsikarvoja mutta perus kainalot, sääret ja alapää
Näinhän ne trendit menee. Posliinista puskaan ja takaisin.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:40"]Posliini paras, lyhyt ja pieni kiitorata on kans ok
[/quote]
Niin minäkin luulin, mutta kun ikää on tullut niin kyllä karvoitus on alkanut tuntua omalta. Kauniiksi siistittynä karvoitus on jopa kaunis. Olin aiemmin hyvin epävarma kehostani, joka meni nähtävästi teini-iän muutosten ja tietämättömyyden piikkiin. Tietysti jokainen pitää sellaista tyyliä joka itselle sopii.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:44"]Entä säärikarvat?
[/quote]
Säärikarvat ajan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:47"]Entä kainalot ?
[/quote]
Myös kainalot.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:44"]Entä säärikarvat?
[/quote]
Säärikarvat ajan.
Ap
[/quote]
Aika noloa uhota täällä ensin että on lopettanut sheivaamisen ja sitten todellisuudessa on tehnyt sen vain pienen pienellä alueella jossakin pikkuhousujen alla...:D
Näin kesällä kannattaa muistaa myös reidet, kokonaan sileät ja kauniit jalat.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:49"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:44"]Entä säärikarvat?
[/quote]
Säärikarvat ajan.
Ap
[/quote]
Aika noloa uhota täällä ensin että on lopettanut sheivaamisen ja sitten todellisuudessa on tehnyt sen vain pienen pienellä alueella jossakin pikkuhousujen alla...:D
[/quote]
No jos tarkkoja ollaan niin epilaattorilla poistan nuo muutkin karvat. Terällä ajelustahan jää kauhea sänki. Kyllähän varmaan aloituksesta jo tajusikin, että alapään sheivauksesta oli kyse.
Toki saa väärinymmärtää ja vängätä jos se autuaaksi tekee.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:42"]En sillä sänki ärsyttää joten Sheivaan pois. En myöskään tykkää karvoista itselleni. Toki en Sheivaa käsikarvoja mutta perus kainalot, sääret ja alapää
[/quote]
Epilaattorilla ei tule sitä ikävää sänkeä vaan karva on pehmeää ja hentoista.
Olen lopettanut. Yritin totuttaa kuukausien ajan ihon säännölliselle sheivaamiselle, mutta näppyjen puskeminen ei ota laantuakseen. Kaikki keinot kokeiltu, joten luovutin. Nyt olen loppukesän menemättä rannalle ja ottamatta kontaktia miehiin. Sitten kun iho on rauhoittunut, lähden sokerointilinjalle tai panostan laaseriin/valoimpulssihoitokertoihin. Sheivaus pilaa ihoni, itsetuntoni, seksielämäni ja lomasta nauttimisen.
Ottakaa mallia!