Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksu rinnat paljaana

Vierailija
24.07.2014 |

Kysynpä hassua, mutta kun kiinnostaa: nainen, juoksisitko mieluummin soratiellä ilman kenkiä ( ja sukkia) vai ilman rintaliivejä (paita siis päällä:). Lisäätkö vastaukseesi myös kuppikokosi.

Itse yritin kerran selittää miehelleni rintojen arkuutta ja hankaluutta (75c/d mulla) ja sanoin, että juoksisin mieluummin vaikka soratiellä ilman kenkiä kuin ilman tosi tukevia rintaliivejä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:42"]Älkää pliis puhuko kaikkien naisten puolesta, kun voivottelette tuota naisvartalon kanssa elämisen hankaluutta. Viimeksi eilen selitin yhdelle miehelle, ettei kuukautiset ole mikään sairaus.   80D, jonka rintoja tukevat lihakset, eivätkä vaatekappaleet ;) [/quote] Kaipaat selvästi luentoa siitä, mistä rinta pääasiassa koostuu ja miten maan vetovoima toimii.

[/quote]

Jos yrität vihjailla, että mun rinnat roikkuu, olet valitettavan väärässä. Ja mitä sitten, vaikka roikkuisivatkin? Pitää varmaan hankkia jonkinlaiset naamaliivit, ettei posket ala vanhemmiten roikkua.

Vierailija
22/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rintaliiveittä hyppiminen/juokseminen tuottaa kovaa kipua paitsi rinnoissa myös selkäpuolella. Soratielle siis vaan. 90c

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletteko koskaan juosseet soratiellä, vai onko täällä tiet erilaiset, mutta mielummin kengät. F80

Vierailija
24/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivejä/korsetteja on ollut olemassa korkeintaan muutamia satoja vuosia. Onko tuossa ajassa evoluutio epäonnistunut niin karmealla tavalla, että naiselle on kasvanut ruuminosia, jotka tarvitsevat jatkuvasti ulkoista tukea?

Vierailija
25/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juoksisi ilman kenkiä edes asfaltilla. Mieluummin luovun rintaliiveistä. 75B/C

Vierailija
26/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kenkiä! Mun jalkapohjat kestää mitä vaan, mutta se nykäisy alaspäin tisseissä on tosi inhaa, vaikka rintalihaksia jännittämään asiaa pystyy hieman helpottamaan. Mun rinnat on tosin muutenkin usein kipeät.
-75B

Vierailija
27/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää voin kuvitella, kuinka mun pienet riipparit läpsyis ees taas ilman liivejä juostessa. Hyi hitto. Mielummin jättäisin kengät pois.

80b

Vierailija
28/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus sattui, mutta nykyään ku mahakin roikkuu polvissa, ei noi pari tissinrimpulaa tunnu enää missään. Eli pitäisin kengät jalassa.

Vierailija
29/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soratiellä ei juoksu onnistuisi ilman kenkiä, mutta kyllä liivit muuten ovat tärkein juoksuvaruste. Sanoisin, että lähes pohjalla kuin pohjalla valitsisin liivit kenkien ohi.

80E

Vierailija
30/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kenkiä, vaikka rinnat ei kipeydykkään juostessa mutta jalat tarvii sitä. Eihän me olla synnytty kengät jalassa. - 10a

Vierailija
32/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A80 ja vastaukseni on, että ehdottomasti ilman kenkiä. Vaikka rintani ovat pienet, ovat ne aina olleet pirun herkät, jopa kipeät. En esim ikinä siedä kosketusta nänneihin (ajatuskin sattuu ja aristaa)  :(

Vierailija
33/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä juoksen muutenkin paljain jaloin, niin ehdottomasti valitsisin soratiellä paljain jaloin juoksemisen. Mutta voisin kyllä juosta ilman liivejäkin, olen muutenkin aika paljon ilman liivejä. Mutta on se kieltämättä epämukavaa juosta ilman, vaikka kävellessä ei haittaakaan.

Vierailija
34/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman rintsikoita voisin juosta, ei mun tissehin satu yhtään, koko 70f. Mutta kun polvet ei kestä..

Vierailija
35/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kupit isohkot sellaiset ja juoksisin ilman rintsikoita mieluummin,kuin ilman kenkiä soratiellä!Todellakin.

Vierailija
36/37 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rintsikoita. Tissit heitän olalle.

Vierailija
37/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi