Mies rötköttää sohvalla ja katsoo Netflixiä vaikka ulkona hieno ilma
Ei koskaan tee kanssani mitään spontaania. Vetoaa siihen että sunnuntaisin ei muka koskaan tarvitse tehdä mitään. Vaikka meilläkin vadelma puskat leviää.
Kommentit (33)
Ap on hyvä ja hoitaa vattupuskat itse jos ne häiritsee.
Juuri tuollaisten kontrolloivien naisten takia miehet pysyy mielummin sinkkuna tai eroaa
Spontaania! 😂
Tosi spontaania miehelle, että tapasi mukaan tuijotat hänen leffahetkeään nokka rutussa ja alat (kuten joka sunnuntai) mäkättää töistä, joita pihalla pitäisi sinun mielestäsi suorittaa.
Mitä villiä vapautta! 😂
Minä löhöilen sohvalla ja katselen kun vettä tulee, kuin esterin perseestä. Ukkonen jytää, rakeita ja vettä sataa. Mahtavaa.
Suomalainen nainen marjapuskissa on määkivä, ärsyttävä, läski akka.
Aasialainen nainen samoissa puskissa on ahkera, reipas, sydämellinen, ihana nainen.
Miksi?
Mä luin ensin vahingossa että "Misse rötköttää sohvalla ja katsoo Netflixiä". Oma misseni kyllä rötköttää sohvalla parhaillaan, mutta sitä ei Netflix kiinnosta muuten kuin jos sieltä tulee ohjelmaa jossa on hiiriä tai lintuja.
Ukko taas röhnöttää pihalla lepotuolissa ja lukee kirjaa. Ei tässä sunnuntaina tarvii joka suuntaan säntäillä, otetaan vaan rennosti koko perhe.
Hävittäkää ne vadelmat ja muut mahdolliset niin ei tarvii kerätä ja hoitaa.
Mikset mene miehen seuraksi katsomaan netflixiä,yhteistä aikaa sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Yäk, susta tuli mieleen mun exä. Aina olis pitänyt olla tekemässä jotain hyödyllistä ja järkevää, ja esim Netflixin katsominen ei sitä ollut. Itse haluan ainakin yhden päivän viikossa pyhittää levolle ja sille, että mitään ei ole pakko tehdä ja suorittaa.
Meillä oli niin erilaiset duunitkin, hänellä kevyttä istumatyötä ja mulla fyysistä ponnistelua vaativa työ. Joten kyllä, kyllä otin ja otan edelleen vaikkapa sen sunnuntain sellaiseksi päiväksi, että ei tarvitse tehdä mitään mitä ei ole pakko just silloin tehdä.
Minusta on tosi tylsää jos ihminen ei osaa levätä ja viettää vapaa-aikaansa muuten kuin telkun ääressä. Voihan sitä tehdä jotain muutakin rentouttavaa, esim. lukeminen, sudokuiden täyttely, ruoan laitto, herkuttelu, musiikin kuuntelu, taidenäyttelyssä käyminen, joku luova harrastus. Uinti ja venyttely sopii lepopäivänä fyysisen työn tekijällekin.
Itse olen luova ihminen ja harrastan kahta taidelajia. Olen myös sairas joten todellakin lepään paljon, mutta en vaan voi ymmärtää että joku haluaa vapaa-aikansa tuhlata jonnin joutaviin sarjoihin, paratiisisaari-hotelli sulhanen-salkkarit mitä näitä nyt on. Areenaltakin löytyy parempaa ohjelmaa kuin netflixistä.
Toinen mitä en voi ymmärtää että mennään ostoskeskuksiin kiertelemään ja oleilemaan.
Miehestä pitää löytyä älykkyyttä ja kiinnostusta älyllisiin asioihin.
t. se netflix-miehen tinderissä ruksittava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk, susta tuli mieleen mun exä. Aina olis pitänyt olla tekemässä jotain hyödyllistä ja järkevää, ja esim Netflixin katsominen ei sitä ollut. Itse haluan ainakin yhden päivän viikossa pyhittää levolle ja sille, että mitään ei ole pakko tehdä ja suorittaa.
Meillä oli niin erilaiset duunitkin, hänellä kevyttä istumatyötä ja mulla fyysistä ponnistelua vaativa työ. Joten kyllä, kyllä otin ja otan edelleen vaikkapa sen sunnuntain sellaiseksi päiväksi, että ei tarvitse tehdä mitään mitä ei ole pakko just silloin tehdä.Minusta on tosi tylsää jos ihminen ei osaa levätä ja viettää vapaa-aikaansa muuten kuin telkun ääressä. Voihan sitä tehdä jotain muutakin rentouttavaa, esim. lukeminen, sudokuiden täyttely, ruoan laitto, herkuttelu, musiikin kuuntelu, taidenäyttelyssä käyminen, joku luova harrastus. Uinti ja venyttely sopii lepopäivänä fyysisen työn tekijällekin.
Itse olen luova ihminen ja harrastan kahta taidelajia. Olen myös sairas joten todellakin lepään paljon, mutta en vaan voi ymmärtää että joku haluaa vapaa-aikansa tuhlata jonnin joutaviin sarjoihin, paratiisisaari-hotelli sulhanen-salkkarit mitä näitä nyt on. Areenaltakin löytyy parempaa ohjelmaa kuin netflixistä.
Toinen mitä en voi ymmärtää että mennään ostoskeskuksiin kiertelemään ja oleilemaan.
Miehestä pitää löytyä älykkyyttä ja kiinnostusta älyllisiin asioihin.
t. se netflix-miehen tinderissä ruksittava
Katson Netflixistä dokumentteja, tosielämän tarinoita.
Viimeksi katsoin Toisen maailmansodan dokkari sarjan. Yleissivistävää.
En ole koskaan katsonut paratiisihotelleja, bacheloreja, viidakkotähtösiä jne..
Ei pidä luulla mitä mistäkin tulee jos ei viitsi itse ottaa asioista selvää.
Ja katson myös Yle areenaa ja vällillä leffojakin.
Jokaisella oikeus tehdä vapaallaan mitä haluaa, eikä tyrkyttää omia mieltymyksiään ja pitää toisia huonompina jos ne eriävät omasta ajatusmaailmasta.
Ja ap itse valittaa palstalla :D Mene itse ruokkoamaan ne puskasi ja anna miehen katsoa telkkaria.
Meillä mies tekee remonttia ja minä lahnaan sohvalla puhelimen kanssa. Tänään näin, jonain toisena päivänä toisin päin.
Sellaisia ne miehet ovat. Vaimo hoitaa hommat kotona.
Ei kai tuonne hemmetin helteeseen kukaan vapaaehtoisesti mene tekemään mitään pihahommia! Meillä ainakin on kaikki pihatyöt jääneet, ja nurmikkoa ei edes kannata leikata ettei se pala. Vadelmat ovat jääneet puskiin, napsin sieltä aina aamuisin ja iltaisin, muuten ovat saaneet jäädä linnuille ja koirille. Olkoot.
Pensasaita piti leikata jo kuukausi sitten, mutta en mene itseäni tuonne tappamaan. Jos joku närästyy meidän aidasta, niin aivan sama.
Mene itse poimimaan ne marjat, jos se on sinulle niin tärkeää.