Minusta nainen ei voi huijata klitorisorgasmia:
koska klitorista on ihan mahdoton laittaa sykkimään tahdon voimalla, ja kyllä aistikas mies tuntee sen sykinnän kielllään tai käsillä ainaskin jos haluaa olla varma saiko nainen , olenko iahn väärässä
Kommentit (4)
Kyllä mulle tulee aina jos mies nuolee. Sensijaan panemalla mulle ei saa, joten yleisen tunnelman ja valheellisen " sarjaorkkunainen" -maineeni ylläpitämiseksi feikkaan aina varsinaisen seksin aikaiset " emätinorkut" . Pystyn helposti supistelemaan lantiopohjalihaksia esim 3-4krt/sekunnissa (testaan sitä parasta aikaa) ja minulla muuten kyllä liikahtelee klitoriskin näiden lihasharjotteiden aikana. Eihän se todellakaan SYKI, mutta aika aistikas mies pitäisi olla huomatakseen eron ;-)
Emätinorkuissa emätin kouristelee tosi voimakkaasti. Toki sitä voi kouristella itsekin, mutta mitä järkeä siinä oN?
Sitä paitsi kun tutkijatkaan eivät ole vieläkään sataprosenttisen vissejä, onko klitoriksesta riippumattomia orgasmeja edes olemassa... Joten miten ihmeessä mies, oli miten " aistillinen" hyvänsä, voisi erottaa aidon ja feikatun? Tehkää vaan naiset itsellenne palvelus älkääkä feikatko. Jos miehet kerran vaativat aidon joka kerta, niin miksi meidän pitäisi tyytyä vähempään?
Mä teeskentelen usein, eikä kertaakaan ole vielä epäilty.