Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta nainen ei voi huijata klitorisorgasmia:

Vierailija
25.08.2006 |

koska klitorista on ihan mahdoton laittaa sykkimään tahdon voimalla, ja kyllä aistikas mies tuntee sen sykinnän kielllään tai käsillä ainaskin jos haluaa olla varma saiko nainen , olenko iahn väärässä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teeskentelen usein, eikä kertaakaan ole vielä epäilty.

Vierailija
2/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tulee aina jos mies nuolee. Sensijaan panemalla mulle ei saa, joten yleisen tunnelman ja valheellisen " sarjaorkkunainen" -maineeni ylläpitämiseksi feikkaan aina varsinaisen seksin aikaiset " emätinorkut" . Pystyn helposti supistelemaan lantiopohjalihaksia esim 3-4krt/sekunnissa (testaan sitä parasta aikaa) ja minulla muuten kyllä liikahtelee klitoriskin näiden lihasharjotteiden aikana. Eihän se todellakaan SYKI, mutta aika aistikas mies pitäisi olla huomatakseen eron ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinorkuissa emätin kouristelee tosi voimakkaasti. Toki sitä voi kouristella itsekin, mutta mitä järkeä siinä oN?

Vierailija
4/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi kun tutkijatkaan eivät ole vieläkään sataprosenttisen vissejä, onko klitoriksesta riippumattomia orgasmeja edes olemassa... Joten miten ihmeessä mies, oli miten " aistillinen" hyvänsä, voisi erottaa aidon ja feikatun? Tehkää vaan naiset itsellenne palvelus älkääkä feikatko. Jos miehet kerran vaativat aidon joka kerta, niin miksi meidän pitäisi tyytyä vähempään?