Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää, että FB: n kautta "tuttu" oli kuollut

Vierailija
24.07.2014 |

Kyseinen mies oli yli viisikymppinen, naimisissa oleva henkilö, jonka kanssa mulla on yksi yhteinen fb-kaveri. Kyseinen mies laittoi jostain kumman syystä mulle (kolmekybäiselle) flirttailuviestin noin viitisen vuotta sitten, kun olin vielä sinkku. Nyt huomasin sen yhteisen fb-kamun tykkäyksen kautta (yksi kuva), että ko. mies olikin kuollut ilmeisesti syöpään.

Tunnen jonkinlaista surua, vaikka se hänen viestinsä silloin olikin moraaliton, sillä hän itse oli naimisissa. En edes vastannut ko. syystä hänen viestiinsä. Muistan, että katsoin silloin hänen profiiliaan, jossa oli kuvat hänen viisikymppisestä, kiltin näköisestä vaimostaan ja söpöistä lapsistaan. Silti niin ihanan perheen isä vikitteli nuorempaa naista ja kenties muitakin kuin minua. R.I.P. hänelle, mutta sekavin tuntein tässä mietiskelen.

Itselläni on nykyisin oma perhe ja olen siitä kiitollinen. Mutta miksi joku teki, kuten hän teki? Ja tuntuu kummalliselta, kun hänen profiilinsa on siellä facessa edelleen aktiivinen, vaikka hän menehtyi jo yli vuosi sitten kuulemma. Hän kerran laittoi viestin mulle ja uutinen sai mut alakuloiseksi, kun kuulin mitä hänelle oli käynyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa aikaa miettiä.

Vierailija
2/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita ukkoja tuhansia ehdottelemassa. Välillä niitä vaa kupsahtaa so what

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen huomaa et draamaa revitää mitättömästä asiasta----> tehään jotai keskustelua tänne.

Vierailija
4/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen huomaa et draamaa revitää mitättömästä asiasta----> tehään jotai keskustelua tänne.

Vierailija
5/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:38"]Sulla on liikaa aikaa miettiä.

[/quote]

No joo. :) Olen vanhempainvapaalla, mieskin lomilla ja vauva parhaillaan nukkuu ja olen liian virkeä mennäkseni nukkumaan. Yö on todella lämmin, joten ei edes nukuta.

Vierailija
6/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:45"]On noita ukkoja tuhansia ehdottelemassa. Välillä niitä vaa kupsahtaa so what

[/quote]

Voipi olla. Tuli jollain tasolla mieleen jopa karman laki, kun se kiltinoloinen vaimo ja vähitellen aikuistuva jälkikasvunsa näyttävät pärjäävän hyvin, mutta juuri hänelle kävi huonosti. Mutta silti R.I.P. hänelle.

Vierailija
7/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti otsikon perusteella, että miten FB:n kautta kuollaan mutta itse viesti olikin jotain jaarittelua.

Vierailija
8/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:46"]Tässä sen huomaa et draamaa revitää mitättömästä asiasta----> tehään jotai keskustelua tänne.

[/quote]

Mua jotenkin silti suretti se tilanne. Niiden kiltinoloisten perheenjäsenten suru ja se ajatus, että tiesiköhän vaimo miehensä puuhista tuolloin. Silloin viisi vuotta sitten teki jopa mieli käräyttää miehen puuhat vaimolleen.

Vierailija
9/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomiehet 50plus on pahimpia :D työskentelen itse eroottisena tanssijana ja voin sanoa että varattuja asiakkaina enimmäkseen käy. Vaikka kotona olis kuin nuori ja nätti vaimo

Vierailija
10/10 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:56"]

Ukkomiehet 50plus on pahimpia :D työskentelen itse eroottisena tanssijana ja voin sanoa että varattuja asiakkaina enimmäkseen käy. Vaikka kotona olis kuin nuori ja nätti vaimo

[/quote]

Niin, ja teidän miehistänne tulee myös niitä 50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan