Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras paikalle pysäköinnistä sakotettiin!

Vierailija
23.07.2014 |

Tein samana päivänä netin kautta valituksen sakosta. Tänään tuli vastaus jossa oikaisuvaatimus hylättiin sillä perusteella että "autopaikan luvaton käyttö, paikka tarkoitettu vieraiden käyttöön" Mikä minä sitten olen jos en vieras!? Paikalla ei ollut myöskään mitään aikarajoituksia ja auto ehti olla siinä 2 tuntia. Hallinto oikeuteen tehtävä seuraava valitus.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä alapeukuttaja? 
AP

Vierailija
2/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraspaikat on joku pysäkoinninvalvojien juoni saada ihmisille lisää sakkoa. Vieraspaikka=sakkopaikka
Ja asun pienellä paikkakunnalla, täällä ei parkkipaikat lopu vaikka vieraspaikkaa käyttäisinkin. Onko vieraspaikka av-mammojen mielestä sama kun ajas invapaikalle syyttä?

Kuka saa käyttää vierapaikkoja?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLIKO SINULLA LÄTKÄ MISSÄ OLI MAINITTU MISSÄ ASUNNOSSA OLET VIERAANA? KOSKA MUUTEN KUKAAN EI VOI TIETÄÄ SITÄ MISSÄ SINÄ OLET JA MIKSI AUTOSI ON SIINÄ. VOIT OLLA VAIKKA NAAPURITALOSSA VIERAILEMASSA.

Vierailija
4/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:18"]

OLIKO SINULLA LÄTKÄ MISSÄ OLI MAINITTU MISSÄ ASUNNOSSA OLET VIERAANA? KOSKA MUUTEN KUKAAN EI VOI TIETÄÄ SITÄ MISSÄ SINÄ OLET JA MIKSI AUTOSI ON SIINÄ. VOIT OLLA VAIKKA NAAPURITALOSSA VIERAILEMASSA.

[/quote]

Ei ole mitään lätkiä käytössä täällä pohjosessa

Vierailija
5/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olitko talossa asuvan vieraana? Jos olit, niin silloinhan virhemaksu on aiheeton. Mutta nyt sinulla jäi jotain kertomatta, koska maksu olisi peruttu valituksesta.

Vierailija
6/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:23"]

Siis olitko talossa asuvan vieraana? Jos olit, niin silloinhan virhemaksu on aiheeton. Mutta nyt sinulla jäi jotain kertomatta, koska maksu olisi peruttu valituksesta.

[/quote]

Olin vieraana. Ja sakosta valittaessa laitoin että olin vieraana, käytin vieraspaikkaa, autoni ei varmasti ollut kenenkään muun tiellä kun ajoin sen ihan vieraspaikan reunaan. 

Vierailija
7/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin paikoissa voi saada parkkisakon jopa pysäköinnistä omaan, maksettuun ruutuun! Kokemusta on. Käytössä oli parkkilappu, joka ei pysäköinninvalvojan mielestä ollut oikein aseteltuna...

Vierailija
8/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkisakon voi saada myös paikassa, jossa auto ei ole sakkolappuun merkittynä ajankohtana.

Vierailija
10/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä myydään "olen kaverilla kylässä"- lätkiä?

Vierailija
11/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siihen virhemaksulappuun oli kirjoitettu syyksi? Oliko kunnallinen vai yksityinen valvoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi