Välivuotoa, pitäiskö huolestua?
Mulla ei ole koskaan ollut veristä välivuotoa kuukautisten välillä, mutta eilen oli.
Ihan muutama tippa pääosin ruskeaa vuotoa. Kuukautiskierto on noin puolivälissä, oli myös kirkasta vuotoa ja kohtua turvotteli. Ilmeisesti on ovulaation aika. En tosin tiedä ovuloinko enää, koska olen 48-vuotias.
Mulle on puoli vuotta sitten asennettu kuparikierukka, joka netin mukaan voi herkistää välivuodoille kierron keskivaiheilla. Kohtu ja munasarjat on ultrattu kaksi kuukautta sitten, kun kävin kierukkatarkastuksessa ja kaikki oli ok.
Pitäiskö mennä lääkäriin vai seurata tilannetta? Menisitkö?
Kommentit (23)
Kannattaa tosiaan vähän lueskella ja miettiä itsekin. Suomessa ei tällä hetkellä saa vielä puhua haittavaikutuksista, mutta pikku hiljaa tämäkin muuttuu. Jos heti huutaa Maria Nordinia ym, niin voi jotain jäädä huomaamatta.
Toivottavasti oudot vuotosi loppuvat.
Lähdin seuraamaan noita linkkejä koronarokotteesta ja kuukautisista. Englanninkielellä löytyy aivan valtavasti ihmisten kertomuksia kuukautishäiriöistä koronarokotteen jälkeen. Lisäksi löytyy arvostettujen medioiden juttuja ja professorien haastatteluja. Suomeksi en ollut kuullutkaan. Ja tältä palstalta tämän aiheen keskusteluja näköjään poistetaan. AP