Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välivuotoa, pitäiskö huolestua?

Vierailija
18.07.2021 |

Mulla ei ole koskaan ollut veristä välivuotoa kuukautisten välillä, mutta eilen oli.

Ihan muutama tippa pääosin ruskeaa vuotoa. Kuukautiskierto on noin puolivälissä, oli myös kirkasta vuotoa ja kohtua turvotteli. Ilmeisesti on ovulaation aika. En tosin tiedä ovuloinko enää, koska olen 48-vuotias.

Mulle on puoli vuotta sitten asennettu kuparikierukka, joka netin mukaan voi herkistää välivuodoille kierron keskivaiheilla. Kohtu ja munasarjat on ultrattu kaksi kuukautta sitten, kun kävin kierukkatarkastuksessa ja kaikki oli ok.

Pitäiskö mennä lääkäriin vai seurata tilannetta? Menisitkö?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ottanu koronarokotetta?

Joo, oon! Ja mieskin on ottanut! Mutta en lähtisi noita Maria Nordinin salaliittoteorioita ekana uskomaan. :D

Ei ole pelkästään salaliittoteoria.

But Dr Victoria Male, a reproductive immunologist at Imperial College London, said some post-menopausal women, and people taking hormones which stop their periods, have reported bleeding. So she's inclined to suspect there may be a physical reaction occurring.

https://www.bbc.com/news/health-56901353

COVID-19: More than 13,000 women report changes to periods after having vaccine but experts say fertility not affected

https://news.sky.com/story/covid-19-more-than-13-000-women-report-chang…

Lähdin seuraamaan noita linkkejä koronarokotteesta ja kuukautisista. Englanninkielellä löytyy aivan valtavasti ihmisten kertomuksia kuukautishäiriöistä koronarokotteen jälkeen. Lisäksi löytyy arvostettujen medioiden juttuja ja professorien haastatteluja. Suomeksi en ollut kuullutkaan. Ja tältä palstalta tämän aiheen keskusteluja näköjään poistetaan. AP

Vierailija
22/23 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan vähän lueskella ja miettiä itsekin. Suomessa ei tällä hetkellä saa vielä puhua haittavaikutuksista, mutta pikku hiljaa tämäkin muuttuu. Jos heti huutaa Maria Nordinia ym, niin voi jotain jäädä huomaamatta.

Toivottavasti oudot vuotosi loppuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän