Mies tuli kotiin 07.00 märät kalsarit taskussaan, mikä voi olla selitys?
Mies oli kaverinsa luona naapurissa istumassa iltaa. Tuli kotiin kun heräsin 07.00 maissa. Oli mua kohtaan tosi vihamielinen. Ihmettelin miksi meni pyykkikorille, kysyin mitä sä siellä teet niin vastasi että laittoi sukat pesuun. Hänellä ei ollut sukkia koska flipflopit. Lopulta kun hän meni nukkumaan ja riisui housunsa, huomasin ettei hänellä ollut kalsareita. Menin tonkimaan pyykkikoria ja siellä oli märät kalsarit. Mitä ihmettä? Mikä voi olla tälle looginen selitys?
Kommentit (55)
Jos veisit vain alushousut käsilaukustasi niin valehtelisitkobettä veit sukat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätti vaan ihmetystä kun räpsäsi pyykkikoria ensi töikseen humalassa ja kun kysyin mitä sä siellä teet niin vastasi että vein sukat. Joita ei edes ollut. Olenko todella näin omituinen ja hirveä kyylä kun asia jäi vaivaamaan.. t ap
No olet. Itse veisin kaikki vaatteet pyykkiin tuollaisen reissun jälkeen ja sitten suihkun kautta nukkumaan.
Tuli kotiin 07, tunki kalsarit pyykkikoriin ja väitti niitä suksiksi.. ei voi päätellä muuta kuin että valehteli että märät kalsarit olis sukat. Oli mikä oli niin sepittelijä on ainakin. Itse olen allerginen epärehellisille ihmisille..se on sellainen lapsen suhde aikuiseen jossa pitää valehdella. Ei kahden aikuisen suhde jossa ollaan avoimia ja rehellisiä.
Se on käynyt kuumana jonkin vieraan naisen kanssa ja siltä on tullut pöksyihin. Huljutellut sitten pöksyt puhtaaksi jossain, ettet sinä arvaa mitä on tapahtunut.
No jotain kiellettyähän se on tehnyt ja siihen ne märät kalsarit ("sukat") liittyy. Ei se muuten tuolla tavalla yrittäisi selitellä omiaan.
Valehtelijaa ärsyttävämpi on vain huono valehtelija. Melkein myötähäpeä nousee noin älyvapaasta selityksestä.
No ei haissu.
Lähti illalla pyörällä, mutta nyt ei näy pyörääkään missään..
Vierailija kirjoitti:
Haisiko pissa?
Vierailija kirjoitti:
Ufosieppaus?
Tässä on kaikkein todennäköisin selitys. On saattanut myös käydä esim. pulikoimassa paljussa, tai on pessyt kalsarit vesihanan alla, koska niihin on kaatunut kaljaa, tai kusaissut niihin. Todellinen mysteeri on kyllä käsissäsi, ap. Kyllä tuosta tutkimuksen saa kehiteltyä.
Vierailija kirjoitti:
Ufosieppaus?
Ketjun loogisin selitys.
Yksi selitys voisi olla miesvihafantasiat
Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.
Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."
Vierailija kirjoitti:
Tuli kotiin 07, tunki kalsarit pyykkikoriin ja väitti niitä suksiksi.. ei voi päätellä muuta kuin että valehteli että märät kalsarit olis sukat. Oli mikä oli niin sepittelijä on ainakin. Itse olen allerginen epärehellisille ihmisille..se on sellainen lapsen suhde aikuiseen jossa pitää valehdella. Ei kahden aikuisen suhde jossa ollaan avoimia ja rehellisiä.
On tainnut olla melkoiset promillet, jos kalsareita on väittänyt suksiksi...
saattoi sillä olla sukatkin siellä taskussaan.
ainahan miehiä mollataan, miten käyttävät sukkia sandaalien kanssa.
Älä seukkaa vihamielisen alkoholiin menevän kanssa tai sitten ärtyi jos olet usein kuulusteleva, ehkä et ole. Oliko hän kastautunut veteen jos märät tai tippunut veteen, vai jokin vahinko käynyt. Baarissa joku neito voi kaataa juoman miehen päälle.
Pissinyt tai ulostanut housuun, hiestä märät, uinut niillä, spermaa tullut housuihin...
Liian hauskaa ollut ja tarvinnut tenat.
Kyllä itseäni eniten kuviossa häiritsisi se, että aikuinen ihminen känniteissailee tuolla tavalla, että kotiutuu vasta aamulla.
Sinua siis ei häiritse yhtään se, että mies viipyy ryyppäämässä aamuun asti, mutta yhdet märät kalsarit häiritsee. Just just.
Ja tämmöisiä miehiä sitten naiset haluaa. Kertakaikkisen käsittämätöntä.
No olet. Itse veisin kaikki vaatteet pyykkiin tuollaisen reissun jälkeen ja sitten suihkun kautta nukkumaan.