Lähdetkö pois leffateatterista pois kesken elokuvan, jos se on mielestäsi huono?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Saako Suomessa rahat takaisin jos lähtee tyyliin ennen leffan puoliväliä pois?
Kukaan kokeillut?
Riippuu seurasta. Jos kaveri on ärsyyntynyt ja dissaa elokuvaa, niin voidaan lähteä. Itse varmaan jäisin, jos olisi vain minusta kiinni. Paitsi jos se on liian pelottava tai ällö elokuva, sit lähden lipettiin.
Kerran.
Nuorena olin katsomassa kaverin kanssa viimeinen partiopoika elokuvaa.
Lähdimme puolessa välissä vessaan ja dokaamaan
Kaksi kertaa olen lähtenyt puolessa välissä elokuvaa.
Eka kerta oli pahin, kun olin yksin, niin en millään kehdannut ainoana lähteä. Kärsin sitä hirveää elokuvaa liian kauan, kunnes rohkaisin mieleni.
Toisella kerralla olin kaverini kanssa, niin lähtö oli helpompi.
Meillä oli tapana 70-luvun lopussa mennä elokuvien ensi-iltoihin, ilman, että tiesimme niistä etukäteen mitään. Siis niihin ensi-iltoihin, jotka ovat yleisölle avoimet.
Muistan kun menin katsomaan yksin Alienin, ja olin ihan kauhusta jäykkä. Mutta en lähtenyt kesken.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin lähden. Elämä on liian lyhyt katsoa joku typerä viritys.
Ja mitä jännittävää teet lähtemällä säästetyllä ajalla? Käytkö oluella?
Pitkät leffat kyllä katsoo kotona kun aikoinaan aivan järkyttävä vessahätä jo kahden tunnin jälkeen ja lähdin pois.
En, ellei siinä olisi jotain niin vastenmielistä etten voisi katsoa sitä. Mutta olen pari kertaa ollut nukahtamaisillani. Erityisen noloa se oli korona-aikana kun olin ainoa katsoja salissa. Jos olisin herännyt siihen kun työntekijä tulee räpsäyttämään valot päälle :D Nuokuin siellä, mutta syy oli väsymys, ei elokuva..
Kerran olen lähtenyt kesken pois. Oli niin surkea komedia, etten pystynyt katsomaan loppuun. Istuin sellaisessa paikassa, jossa olisin joutunut häiritsemään useampaa ihmistä mutta kun vieressä istunut seurue lähti, menin heidän perässä.
Kotona jätän leffat/sarjat helposti kesken. Jos ei kiinnosta, niin ihan turhaa tuhlata aikaa.