Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdetkö pois leffateatterista pois kesken elokuvan, jos se on mielestäsi huono?

Vierailija
17.07.2021 |

Vai katsotko loppuun asti joka tapauksessa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta aikoinaan, kun National treasure tuli vielä teatterissa, niin leffan jälkeen kävi ilmi, että olimme molemmat ystäväni kanssa miettineet elokuvan aikana, että pitäisiköhän vaan lähteä pois ja jättää leffa kesken.

Vierailija
22/50 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kaverin mieliksi hänen seuranaan katsomaan Star warsin. Otin mukaan korvatulpat (kuten aina jos menen katsomaan jotain mäiskeleffoja). Otin pienet torkut leffan aikana. Oli niin tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Suomessa rahat takaisin jos lähtee tyyliin ennen leffan puoliväliä pois?

Vierailija
24/50 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde. Kerran olin jonkun indieleffan näytöksessä, jossa oli kourallinen ihmisiä ja melkein kaikki lähti kesken pois. Itse istuin periaatteesta loppuun asti, koska olin kerran lipun maksanutkin.

Tosin nykyään saattaisi lähteäkin kesken, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi soopaan.

Vierailija
25/50 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähtenyt.

Vierailija
26/50 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy elokuvissa, sellaista paskaa kallilla hinnalla.

Vierailija
27/50 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grying Game ja Whole Ten Yards olivat sellaisia, että poistuin kesken näytöksen. 

Vierailija
28/50 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä lähtenyt ja tuskin lähtisinkään, kun olen kerran kalliisti maksanut lipuista :D

Tosin käyn hyvin harvoin leffassa ja vakaasti harkiten, joten yleensä tiedän, mitä leffalta odottaa.

Vierailija
29/50 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ensin tosin nousen seisomaan, buuaan ja heittelen poppareita valkokangasta kohti, mutta jos ei leffa siitä parane, sitten lähden.

Vierailija
30/50 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähtenyt, liputkin niin kalliita. :D

Vierailija
31/50 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downsizing-elokuvasta lähdin kesken. Oli niin ärsyttävän huono ja tajusin, että kestää vielä kauan.

Vierailija
32/50 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kaksi kertaa. Ekalla kerralla näin erästä kauempaa asuvaa kaveria, meillä oli ehkä neljä tuntia aikaa hengailla kaupungilla. Elokuva (Pingviinien matka :D) oli niin hidas, että päätettiin lähteä kesken pois, koska se ei kiinnostanut kumpaakaan, ja aikaa oli muutenkin vähän. 

Toisella kerralla osallistuin kauhuleffojen yöhön, ja olin tokan leffan kohdalla niin väsynyt, että lähdin kesken pois. Sekin oli hidas ja pitkäveteinen elokuva.

Vierailija
33/50 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden.

Jos leffa on typerä ja esim. vastenmielisen väkivaltainen. Joskus täysin sairasta ja kuvottavaa keitosta on nimitetty komediaksi.

Pari kertaa olen lähtenyt teatteristakin.

Vierailija
34/50 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan.  Kaikki leffat olen katsonut loppuun saakka.

Tiedän jo etukäteen millaista elokuvaa olen menossa katsomaan, joten ei ole mitään syytä keskeyttää sen katsomista ja tavallaan heittää ostettu lippu vähän käytettynä suoraan roskakoriin.

No jaa. Kaveriporukalla päätettiin mennä katsomaan kehuttu kotimainen,mikähän se oli,Sofi Oksasen kirjoittaman kirjan pohjalta.

Herrajjestas mitä soopaa. Osan ajasta nukuin,ja osan ajasta räpläsin puhelinta. Istuttiin niin takana että pystyin niin tekemään.

Sitten kun se loppui,muut ylisti ja olin että tähh hähh. Tsiisus,jos ois voinut oisin lähtenyt pois mutta oltiin joo niin takana.

Vierailija
35/50 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti joskus varhaisteininä, kun oltiin isolla porukalla perheen ja tuttujen kanssa katselemassa jotain Pottereita, ja kaikki olivat aivan fiiliksissä niistä, niin siinä olisi tehnyt mieli lähteä lätkimään. Juuri sellaisia elokuvia, joista on ”pakko tykätä”, muuten et ole normaali.

Vierailija
36/50 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen lähes täysin varma, ettei elokuva ole susipaska, jos viitsin maksaa siitä teatterilipun hinnan. Ei ole ollut ollut tarvis lähteä kesken esityksen.

Vierailija
37/50 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähden, koska en voi sietää huonoja leffateattereita.

Vierailija
38/50 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen maksanut leffasta, niin katsotaan sitten loppuun asti. Torkkua en uskaltaisi, jos alkaa kuorsamainen.

Vierailija
39/50 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hyvin harvoin leffassa, mutta lähdin kerran pois oopperasta kesken kaiken, kun se oli niin kuolettavan.tylsä. Lentävä hollantilainen. Sori vaan, mutta en jaksanut istua siellä yhtään pidempään.

Vierailija
40/50 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista lähteneeni pois, mutta olen nukkunut monta kertaa: Ronin, Tarut sormusten herrasta, Starwarsit, Rölli-peikko, Tokio Vampire Hotel, BladeRunner 2049. Välillä kuorsaankin ja yhden kerran kuolannut kaverini olkapään. Yleensä kuitenkin herään skarpisti loppukohtauksen räiskeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan