Miten pitkään olet ollut tänään ulkona?
Mun tuli makoiltua tässä pari tuntia. ;-P
Nyt pitää mennä sisään...
Kommentit (35)
Nelisen tuntia oltiin kaupungilla. Käveltiin, istuskeltiin puistoissa ja meren rannalla.
Viisu tuntia rannalla ja vedessä :)
Olen kävellyt tänään vajaan 9km ja pyöräillyt noin viisi. Kolmeen otteeseen ulkoillut, ensin kävelin 3km, sitten lähdin pyörällä asioille, sitten iltalenkki 6 km. Aikaa ulkoiluun mennyt yhteensä joku 2.5 tuntia.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:00"]
Olen kävellyt tänään vajaan 9km ja pyöräillyt noin viisi. Kolmeen otteeseen ulkoillut, ensin kävelin 3km, sitten lähdin pyörällä asioille, sitten iltalenkki 6 km. Aikaa ulkoiluun mennyt yhteensä joku 2.5 tuntia.
[/quote]
meh, siis eilen. :)
parvekkeella pari kertaa, max 10 min kestän auringossa ( oli 30 ), sit oli tultava sisälle. Ulkonaulkona en pysty näillä helteillä käymään ennen kuin aurinko laskee. Raja menee jossain 24 tai vähemmän asteita.
6 tuntia rannalla...ihanan lämmin :-)
Toivottavasti teillä hellekammoisilla kotihiirillä ei ole pieniä lapsia, jotka joutuu olemaan aurinkoiset päivät neljän seinän sisällä kun vanhemmat ei vaan pygee meneen niiden kaa ulos ja yksin eivät vielä saa mennä
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:45"]
Toivottavasti teillä hellekammoisilla kotihiirillä ei ole pieniä lapsia, jotka joutuu olemaan aurinkoiset päivät neljän seinän sisällä kun vanhemmat ei vaan pygee meneen niiden kaa ulos ja yksin eivät vielä saa mennä
[/quote]
Älä pelkää, 27 on maho ja tää mun homma johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Joku 5h jos sanon niin en hirveästi puijaa.
Tunnin pyörälenkki ja reilu 17km juoksulenkki.
Kävin pyörällä puoli yhdekseltä illalla Prismassa, eli yhteensä ehkä n. 30 min. Unirytmi on sekaisin -> tulee valvottus yöt ja nukuttua päivät, joten helteet jää väliin. Tosin en valita. Kunhan saan tämän hemmetin gradun valmiiksi, niin lähden jonnekin tropiilin lämpöön palkinnoksi.
Olin eilen ulkona yhteensä muutaman minuutin ajan: kastelin ulkona kukat ja tomaatit, kävelin autolle, kauppaan, takaisin autolle ja siitä sisälle. Mitä sitä itseään kiusaamaan tuolla ulkona kun sisällä on viileämpää ja takuulla varjoisaa.
Ei tuolla paahteessa juuri kenenkään kannattaisi olla, varsinkaan keskipäivän ja iltapäivän aikaan. Ettäs tiedätte, niin.
Koko aamupäivän seiskasta lähtien terassilla. Kun siihen alkoi paistaa, mentiin rannalle kolmeksi tunniksi, luin kirjaa varjossa. Sitten koko ilta taas ulkona mökillä puuhaillen. Vain ruokailut sisällä.
Hirveä krapula, en ole menossa tuonne helteeseen kuolemaan. Palataan asiaan huomenna.