Lue keskustelun säännöt.
OULUSTA YSTÄVIÄ?
10.08.2008 |
etsin oulusta ystäviä, löytyykö teitä? :) ei ole väliä onko sinulla pieniä vai jo vanhempia lapsia, lähinnä etsin aikuisia ystäviä, en "leikkikavereita" lapsille.
( tosin mukavahan sekin olisi) itsellä jo kouluikäinen lapsi.
jos etsit aikuista juttu seuraa kaupungille, lenkille tne. niin kirjoita toki.
yh-äitit ym. vastausta tulemaan.
Vaihdetaan ajatuksia. 33v. äiti. :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
edelliseen viestiin..
oulu08@wippies.fi
voi laittaa postia, niin kuulostellaan lisää.. :)