Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te 00-luvulla syntyneet! Mistä olette katkeria äideillenne?

Vierailija
23.07.2014 |

Otsikosta voi jo päätellä, että tämä ketju on hieman aikaansa edellä. :) Siksipä hyvät arvaukset, ennustukset ja silkka fiktiokin on tervetullutta.

Haluan myös korostaa, että tämän ketjun otsikon yhteneväisyydet muihin mahdollisiin ketjuihin ovat täysin fiktiivisiä ja lukijan omassa päässä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä