Lue keskustelun säännöt.
Lapset ovat totisesti kotiensa peilejä
23.07.2014 |
Olen tullut tähän tulokseen työni kautta. En työskentele vain lasten parissa, mutta kohtaan työssäni paljon lapsia sekä perheitä. Poikkeuksetta kovaäänisesti ihmisten ilmoilla röyhtäilevät muksut, jotka eivät laita kättään suunsa eteen aivastelleessaan tai yskiessä ja jotka vaativat välitöntä huomiota jaksamatta odottaa, tulevat perheistä, joissa vanhemmillakaan ei ole käytöstapoja, saati kärsivällisyyttä. Toki ihmisiä on erilaisia, toiset ovat vilkkaampia ja toiset ujompia, mutta piittaamattomuus kanssaihmisiä kohtaan tuntuu olevan vahvasti perinnöllistä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä uutta tässä oli?