Antaisitteko rahasta?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:02"]Tutun kanssa kyllä. En sillä tavalla, että joku täysin tuntematon mies tulisi ja heti pitäisi hypätä sänkyyn.
[/quote]
Mulla just toisin päin, parempihan se on kun tietää, ettei todennäkösesti koskaan tuu törmättyä uudestaan heppuun.
Antaisin, vaikkakin isosta rahasta. Mies tuskin antaisi hyväksyntäänsä.
Antaisin, vaikkakin isosta rahasta. Mies tuskin antaisi hyväksyntäänsä.
Itse ehkä en mutta näyttelijäthän sitä tekevät.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:54"]
No jos joku hullu maksaisi tarpeeksi, mutta sitten puhuttaisiin tosi isoista rahoista. Mistään satasista tai yksittäisistä tonneista en vaivautuisi pilluani jakamaan. Eikä niin idioottia kyllä löytyisi, joka tästä, tai yleensä ehkä mistään, römpöttimestä maksaisi kymmeniä tuhansia.
[/quote]
Hmmm... Olethan sitten myös johdonmukainen etkä ainakaan vahingossa erehdy antamaan ilmaiseksi kellekään?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:54"]No jos joku hullu maksaisi tarpeeksi, mutta sitten puhuttaisiin tosi isoista rahoista. Mistään satasista tai yksittäisistä tonneista en vaivautuisi pilluani jakamaan. Eikä niin idioottia kyllä löytyisi, joka tästä, tai yleensä ehkä mistään, römpöttimestä maksaisi kymmeniä tuhansia.
[/quote]
Älä kuule sano. Keräily harvinaisuuksista maksetaan paljonkin.
No jos joku oikeasti miellyttää, niin toki sellaisen kanssa harrastaa seksiä ihan huvikseen. Eli seksistä maksajan täytyisi olla vastenmielinen, näin ollen: en. (Tulee mieleen hulvaton 90-luvun leffa, jossa Robert Redford muka maksaa nuorelle naiselle miljoona dollaria, jotta saa sekstailla sen kanssa.)
Riippuu rahan määrästä, mutta puhutaan 10 000 ylöspäin.
Tutun kanssa kyllä. En sillä tavalla, että joku täysin tuntematon mies tulisi ja heti pitäisi hypätä sänkyyn.
No jos joku hullu maksaisi tarpeeksi, mutta sitten puhuttaisiin tosi isoista rahoista. Mistään satasista tai yksittäisistä tonneista en vaivautuisi pilluani jakamaan. Eikä niin idioottia kyllä löytyisi, joka tästä, tai yleensä ehkä mistään, römpöttimestä maksaisi kymmeniä tuhansia.
Kyllä mä muutamasta tonnista antaisin aivan varmasti. Se on pieni harmi saavutettuun etuun nähden.