Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko liian lyhyet shortsi 45vuotiaalle?

Vierailija
23.07.2014 |

mulla lähes kaikki shortsit yltävät hiukan polvrn yläpuolelle, mutta nekin tuntuvat liian kuumilta kun fillaroin. Kaapista löytyi puoleen reiteen yltävät shortsit, voinko laittaa ne fillari- tai kävelylenkille jalkaani, vai saanko sen jälkeen lukea täältä avauksen jossa kauhistellaan keski-ikäistä muijaa liian lyhyissä shortseissa. Mulla hoikat ja suht kiinteät reidet/sääret, joten ajattelin kuitenkin uskaltautua niissä kävelylenkilleni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry kirjoitusvirheet

Vierailija
2/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jos ei ole sellua. Jos on niin ihan sama mikä ikä, et voi. N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei löydy selluliittia ap.n kintuista.

Vierailija
4/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua nyt lenkillä katsoo tai pyöräillessä...ihan sama!

Kunhan ne "tyttären" minishortsit jätät sinne kaappiin niin ok.

Kaupungiile laitan itse aina caprit.

Vierailija
5/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua häiritsee tässä se, että aikuinen ihminen kysyy pukeutumisneuvoja noin typerässä asiassa keskustelupalstalla!

Vierailija
6/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai urheillessa kannattaa pitää just sellaisia shortseja kuin hyvältä tuntuu!

Mä en laittais mikroshortseja kaupungille, mutta hölkkä/pyöräily/tennikseen kyllä. Olen hoikka, mutta sen verran selluliittiä löytyy, etten halua reisiäni esitellä muuten kuin urheillessa.

Itse asiassa pyöräillessä ihan parhaat on pehmusteelliset pyöräilyhousut (vastapestyä, ettei bakteerit muhi) paljasta peppua vasten, mutta itse käytän niitä vain pidemmillä matkoilla (20-50km.)

Vierailija
7/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:05"]Eniten mua häiritsee tässä se, että aikuinen ihminen kysyy pukeutumisneuvoja noin typerässä asiassa keskustelupalstalla!

[/quote]

No onpa sulla pienet huolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi