Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kävi maksullisissa, haluatko kysyä jotain

Vierailija
23.07.2014 |

minulta?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:25"]

Maksoi joo, mutta puhe oli käsittääkseni siitä mitä nainen maksoi, ei koko keikka. Bensatkin maksoi ja söi se siellä ravintolassa myöskin...

-ap

[/quote]Ok, eli te laskette sen keikan noin, vain aktin ette muuta...

[/quote]

Mjoo. Olishan mies periaatteessa voinut haluta hotelliloman muutenkin ja sen olis joutunut silti maksaan. Ei voi pitää sitä naista vastuullisena näistä kuluista ;)

Ja sitäpaitsi runsaat "mitä maksoi" kyselyt ymmärsin kyllä niin, että mitä itse akti maksoi.

-ap

Vierailija
62/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:25"]

Maksoi joo, mutta puhe oli käsittääkseni siitä mitä nainen maksoi, ei koko keikka. Bensatkin maksoi ja söi se siellä ravintolassa myöskin...

-ap

[/quote]Ok, eli te laskette sen keikan noin, vain aktin ette muuta...

[/quote]

Mjoo. Olishan mies periaatteessa voinut haluta hotelliloman muutenkin ja sen olis joutunut silti maksaan. Ei voi pitää sitä naista vastuullisena näistä kuluista ;)

Ja sitäpaitsi runsaat "mitä maksoi" kyselyt ymmärsin kyllä niin, että mitä itse akti maksoi.

-ap

[/quote]Kyllä, mutta itse kirjoitit, ettei harmita rahan meno, maksoi vain 120 eur 30 min. Ja sitten loppupeleissä olikin hotellit jne. joten kummallista rahantajua. Sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankkia tietentahtoen itselleen ongelmia?

Vierailija
64/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi että jos edes ehdottaisin hänelöle että saa pettää luvan kanssa - oli maksullinen tai ei (toki maksullinen vielä pahempi) niin hän loukkaantuisi hyvin paljon eikä voisi pitkään aikaan antaa anteeksi.

Musta on hyvä että vain minä riitän miehelleni :)

Vierailija
65/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yrität nyt tällä estää miestäsi pettämästä niin että olisi tunteitakin mukana.

Ei tule onnistumaan sillä nyt kynnys pettää on entistä matalampi. Mies nai sinua, huoria ja vaikka naapurin pirkkoa ja sinä et sille mitään voi kun olet tuollaisen miehen ottanut ettei yksi nainen riitä :(

Vierailija
66/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tarjoaisi mulle vastaavan yön ilmaiseksi, niin hotelliin voisin mennä nauttimaan hiljaisuudesta ja siitä kuuluisasta omasta ajasta, mutta mieluummin mä ottaisin vaimon sinne mukaan kuin jonkun huoran. Sen huoran pitäisi maksaa mulle, että nussisin sitä!

Vierailija
67/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt varata budjettiini rahaa että miehesi voi jatkossa käydä kerran kuussa maksullisissa. Sillä kun on sen makuun päässyt niin varmasti haluaa lisää.

Vierailija
68/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko parempi pillu kun sulla ja saiko laskea paljaalla mällit sisään huoraan?

Vierailija
69/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella vieraantunut todellisuudesta, jos kuvittelet, että terveessä parisuhteessa olevat tekisivät moista! Elämääsi taitaa hallita pelko, että miehesi pettää ja ryhdyt moiseen, että voit kontrolloida tätä pelkoa. Olet myynyt kaiken viattomuutesi, katso peiliin näkyisikö siellä vielä se viaton tyttö, joka joskus olit? Mitä hän unelmineen rakkaudesta ajattelisi nyt suhteestasi? Sääliksi käy, mihin olet alentunut, ihmisrukka. Hae apua!

Vierailija
70/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi teitä, kun kannatte noin huolta :)

Yllättävän pitkään tämä pysyikin asiallisena threadinä, ennenkun anonyymit tuli kertoon miten tuntee mun miehen paremmin kun mä.

Eipä siinä, meillä kaikki on tyytyväisiä näin, tehkää te omissa parisuhteissanne niinkun tykkäätte. Mä oon edelleen tyytyväinen ja edelleen mun miehen "lempiruoka", vaikka ymmärrän että vaihtelun vuoksi on välillä vaan kiva "syödä muutakin".

Peace out.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän